3 Ekim 2013 Perşembe

OKK Beş Çayı Davetimiz: Kitabımın Satırlarından Tariflerin Keşfi






Beş çayı etkinliğimize hoşgeldiniz :)
 Lütfen buyurun şöyle oturun, bir fincan çay ikram edeyim de biraz sohbet edelim...
 Ben etkinliğimiz için tarihi romanslarına bayıldığım Koridor Yayınevi'nden çıkan Vicky Dreiling'in Cesaretin Var Mı kitabını seçtim. Aslında bu kitabın benim için şöyle de bir anısı vardı: Kitap ilk çıktığında gerek harika kapağı, gerek konusuyla ilgimi çekmişti ve ben alınacaklar listeme eklemiştim. Ancak blog ikizim kitabı benden önce aldı ve tüm okuma sürecinde kitaptan alıntılar yaptığı mesajlarıyla beni deli etti! Ben de ilk fırsatta kitabı aldım! :p


Kendisini de çay soframıza konuk ettikten sonra ikramımızdan bahsedelim olur mu? Tarif olarak Şokino Kek ve vişne'de karar kıldım... Bazı arkadaşlarımız kitaptaki tariflerden yola çıkarken bazılarımız kitabın hissettirdikleriyle ağzında kalan tatla yola çıktı demiştik. İşte ben kitabın hissettirdikleriyle seçtim tarifimi. 

YORUM 

How To Serisi'nin İlk Kitabı Cesaretin Var mı (How To Marry A Duke)

1816 yılı Londra'sı... Shelbourne Dükü Tristan'ın bir eşe ihtiyacı var. Öyle aşk falan aradığı da yok... Zaten gerek de görmez kendisi... Ancak adaylar bir felaket! Oğlumuzun yardıma ihtiyacı var, dikkat dikkat!


Tessa Mansfield! Güzel ve bekar çöpçatan! Oğlumuzun aradığı yardım eli... O zaman oyun başlasın.! 

Çöpçatanımız ve damat adayımız aslında çok yakışıyor ve sürekli ufak ufak atışıyorlar. Kitap boyunca bunları okumak çok keyifli, kekin içindeki damla çikolataları tatmak gibi aynı... 


Ancak aşk birazdan üstlerini saracak bir çikolata gibi yayılmaya başladığında ellerinden gelen hiçbir şey yok! Damat gelin adaylarından çok güzel çöpçatanla ilgilenirken, çöpçatanımız da her tanıştırdığı kızdan biraz daha kıskanıyor oğlumuzu. Ama dikkat! Çöpçatanın damada aşık olması yasak! Aşk ne kadar tatlı olsa da bu aşk mümkün değil. Vişne gibi tatlı ve güzel ama bir o kadar da ekşi :) Bakalım kazanan kim olacak? 

Onlar bu tehlikeli dansı ederken siz tarifi merak etmediniz mi ? O zaman 19.00 da yine beklerim. :)  


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder