25 Ekim 2013 Cuma

OKK 18. Blog Tur: FullMetal Alchemist (Çelik Simyacı) #1 - Hiromu Arakawa


Edward ve Alphonse Elric kardeşler ölen annelerini simyayla geri döndürmeye çalıştılar. Ancak insan döndürmek en büyük bedele sahip olan olduğu için işler ters gitti. Sonuçta Edward bir kolu ve bir bacağını kaybederken, Alphonse tüm bedenini kaybetti, Kardeşi onun bedenini bir zırha mühürledi. İki kardeş bedenlerine geri kavuşabilmek için felsefe taşı arayışına girdiler, ancak bu arayışta bir sürü maceraya atılacaklarından acaba haberleri var mıydı ?


Onlar maceraya atıladursun ben bu macerayı  o kadar hızlı okudum ki bitirince şaşırdım, ne ara bitti diye.    Türkçe çeviri olmasının da katkısıyla inanılmaz akıcı ilerliyor... Çok eğlenceli bir macera. Edward'ın ufaklık, bastıbacak laflarına tepkilerine kahkahayla karşılık verdim. O kendini göstermeye çalıştıkça, ara ara kendini rezil edip Alphonse olayı toDekkoınca çok eğlendim. Tüm bunların yanı sıra manga sadece eğlence ve maceradan ibaret olmadığını daha ilk kitaptan kanıtlıyor. Yaşama dair de bir çok ders çıkarılabiliyor. Kısaca çok sevdim... 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder