9 Ekim 2013 Çarşamba

OKK 14. Blog Tur: A Game of Thrones - Taht Oyunları #1 - Çizgi Roman Yorumu





Bir neslin ders kitaplarının içinde gizlice okudukları bir tür :) Çizgi Romanlar. İşte o nesil çizgi roman deyince: "Annem ders çalışıyorum zannederdi ama ben ders kitabının içinde Teksas, Tombiks, Zagor okurdum." diyecektir. Ancak önceden çoğunluğun okuduğu şimdilerde ise ilgi duyan bir kesimin okuduğu bir tür maalesef ki...  

Tur kitaplarımızdan biri çizgi roman olunca en çok sevinenlerden biriydim sanırım. Ancak bu çizgi roman Game of  Thrones gibi harika bir kitapları ve başarılı bir dizisi olan  güçlü bir eser olunca bir an tereddüte düştüm. Acaba o kadar başarılı mıdır? Dizi ve kitabın içinde kendine bir yer edinebilir mi? diye.

Harikaydı!
Çizim, teknik çok hoşuma gitti... Ne karakterlerin dışına çıkılmış ne de dizideki karakterlerin kopyası çıkarılmış, tam arada. Kurgu ve hikaye çok güzeldi. Zevkle okudum^^

Ek olarak çizgi romanın başındaki George amcanın önsözünü okurken bol bol gülümsedim. Sondaki peki nasıl hazırlandı bu çizgi roman şeklindeki kısmı da ilgiyle ve eğlenerek okudum. Özenle hazırlandığı çok belli oluyor.

Kitap ve dizinin içinde çok tatlı bir yeri oldu benim için, ikisinin de ortaya karışığı gibi :p Herkese sevgiler... 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder