12 Aralık 2012 Çarşamba

Yeni Aldıklarım


Millet "Okunacak 7 kitabım varken gittim yine kitap aldım, ne kadar çılgınım!" diyedursun ben geride belki de okunmamış birkaç yüz kitabım varken (kitap alma hızım okuma hızımdan bile fazla olduğundan sanırım) yine kitap alışverişi yapmış bulunmaktayım...

Yeni bir kitap sitesi daha bizlerle ve açılışa özel %50 indirim vardı kitapsihirbazı'nda. Ben de Fuardan alamayıp eli boş döndüklerimi sipariş verdim hemen. Ama hem yoğunluk, hem de karşılıklı yanlış anlaşılmalardan ötürü birkaç sorun çıktı, sağolsun ilgilendiler ve nihayet biraz geç de olsa kitaplarıma kavuştum. Yeni bir yapılanma olduğu için bu tarz şeyleri normal karşıladım. Kitaplarımdan biri ki malesef en çok istediklerimde biri olan İçinde Aşk Saklı ellerinde kalmadığından ötürü gönderemediler. Bu kitapla vuslatımız yine bahara kaldı. Şaka şaka, hepsiburadadaki indirimi yakalayıp sipariş veriverdim:) Kitapsihirbazındaki iptalden doğan kredimi de Gabriel Araf'ta için kullanacağım.


İlk olarak Final'ime kavuştummmm :) Şöyle biraz yokladım da unutmuşum neredeyse kitabı. Seriye ve de Patch'e veda :(
Özgürlüğün Elli Tonu'yla sansasyonel serimize de veda edeceğiz. Bir çok kişi 3. kitabı çok gereksiz görmüş efendim, okuyup göreceğimdir :)
Sherlock Holmes - Aklın Şüphesi Suçun Gerçeğidir ile de Sherlock Holmes Hikayeleri serim sona ermiş bulunmakta. Korku Vadisi de 4 romandan elimde eksik olan tek romandı. Böylece o seri de tamamlandı. 
Zehir Ustası benim çok merak ettiğim, konusu da güzel bir kitap. Umarımdır ki kendisi de öyledir.
Bazı Kızlar Isırır kampanyadan faydalanmak için seçenek olarak sunulan kitaplardan biriydi, okumak istediğim bir kitap olduğu için onu seçiverdim, Chicago Vampirleriyle de tanışacağım böylece:)
Ve de ilk alışverişimden ötürü hediye gelen Optimum Kitap'ın ilk gözağrısı Seçilmiş Kişi. Konusu çok ilginç geldi bana. Birçok kişi çeviriden muzdarip, umarım çok göze batmaz... 

Şimdilik kitap alışverişim böyle... Elimde de Vampir Armand var hala, Armand'ın yaşamı da inanılmaz sansasyonelmiş:) Yatmadan onun çalkantılı hayatında biraz daha dolaşayım;)
Sevgilerle...

4 yorum:

  1. Blogunu yeni keşfettim çok beğendim dizaynı yazılarını ama okuduğun kitap tarzına çok uzağım.Fikir edinmeye çalışıyorum onlar hakkında:) bana da beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genel olarak her türlü kitabı okurum ama son bir yıldır popüler kitaplara çok daha fazla kaydığımın da farkındayım:) Teşekkürler, tabi gelirim...

      Sil
  2. Keyifli okumalar :))

    Zehir Ustası'nı ben de merak ediyorum :) Yorumunu bekleyeceğim canım ::)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım :) Konusunu ve yazarının bir röportajını (kitabı yazma sürecini anlatmıştı) okuduktan sonra kesinlikle almalıyım demiştim. Final ve Özgürlüğün Elli Tonundan sonra okumayı planlıyorum, maksat seriler bitsin :)

      Sil