27 Ağustos 2012 Pazartesi

Yeni Aldıklarım - Şuan Okuduklarım

Bugünlerde A-101 marketlerinde kampanya vardı. Bir önceki kampanyada Olimpos yayınlarının kitapları 3.95TL 'ye satılıyordu ve ben o zaman şevkle 7 kitap almıştım :)



Bu seferkinde Nemesis Yayınlarının kitapları vardı. Rachel Gibson'ın tüm kitaplarını almak istememe rağmen (malesef bu aralar çok fazla kitap alacak durumda değilim) sadece 2 kitap alabildim. Biri Cenk Çalışır'ın Zehr-i Katil kitabı. Hakkında çok güzel şeyler okuduğum bir polisye yazarı Cenk Çalışır. İlk kitabı Satranç Cinayetleri'ni almıştım. Bu kitabını da görünce indirimde hemen aldım.

Rachel Gibson'un da hokey oyuncuları hakkında yazdığı serinin ilk kitabı olan Tutkulu Aşk'ı da aldım. İlk kitabını almakla yetinmek zorunda kaldım malsef ki...



Şuan ise biricik imzalı kitabım Okyanus'a başlamış bulunmaktayım :) Çok güzel gidiyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder