25 Ağustos 2012 Cumartesi

Yeni Aldıklarım

Bu aralar korgolar arka arkaya gelmekte ve bana en sevdiğim şeyleri getirmekte: Kitaplarrrr :)

Pegasus yarışmasında kazandığım "Yalancı Sevda- Nicola Cornick" elime ulaşmış bulunmakta. Kendisinin önceki kitabı "Söyleyemem Sevdiğimi" okumuştum ve çok beğenmiştim. Dul bir bayanla bir asilzadenin aşkını anlatmaktaydı ama buna benzer bir konusu olan Sonunu Bile Bile- Victoria Alexander'a göre çok daha güzeldi. Bu eseri de beğeneceğimi düşünüyorum çünkü yazarın tarzı çok hoşuma gitmişti. Bu nedenle kazandığıma inanılmaz sevindim. Ufak bir ayrıntı olarak da Pegasus Yayınları kitabı Fısıltı-Çığlık-Sessizlik serisinin 2 tane posterine sarıp göndermişti ve ben bunu malesef ki bilmediğim için paketi keserek açmıştım. İnanılmaz üzüldüm :(

Bir diğer kargom ise yine bir yarışmada kazandığım Hırçın Aşk-Johanna Lindsey adlı kitaptı. Son zamanlarda tanıtımını gördüğüm ve açıkçası merak ettiğim bir kitaptı. Henüz Johanna Lindsey'in bir kitabını okumadım malesef, bu açıdan güzel bir fırsat olacak benim için... 


Ve son olarak çooook uzun zamandır beklediğim, aradığım, heyecanlandığım bir kitap da Erin Lurus'un Veroponen Hikayeleri serisinin ilk kitabı Okyanus. İmzalı ve ben ona deli oluyorum :) 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder