1 Eylül 2021 Çarşamba

BLOGLARI CANLANDIRMA PROJESİ MAYIS AYI RAPORU




 Merhabalar, 
Blogları Canlandırma Projesinde Mayıs ayında "Aşk ve Sevgi" konusunu ele aldık.



Mayıs ayında paylaşılan yazılarımız ise şöyle:

,
1- Film Yabancı Dizi Anime ve Kitap - Mutfakta Aşk Kokusu Var (Kitap)
2- Fighting Blog - Sevda Uğruna (Kitap)
4- Şemsiyenin altındaki Kız - Akela - Senden Önce Ben (Film) 
5- Deeptone - Düş Kefeni (Kitap) 
6- Kavanozdaki Beyin - Sessizgemi - Sıcak Kalpler (Film) - Aşkın Çekimi (Film) 
7- Beş Senede Devrialem - Kısa Filmler
9- Kendi Dünyasında - Aynı Yıldızın Altında (Kitap) 
10- Vintage İnci - Venedik Üzerine Bir Deneme (Kitap) - Summertime (Film) 
11- Buffiy -  Familiar Wife (Dizi) 
12- Tefrika - Shah Rukh Khan Filmleri
13- Kitap Dünyası - Sil Baştan (Film)
16- Benherneysemo - Kendine Yalan Söyleme - Jane Feather (Blackwater Brides #1) Kitap Yorumu  
17- Şule Uzundere - Beş Aşk Filmi Yorumladım 

Haziran ayı konumuz ise Hukuk, Mahkeme ve Adalet. Son zamanlarda en çok ihtiyaç duyduğumuz şeylerden biri. 

Sevgiler :*



Bu yazıyı "benherneysemo.blogspot.com.tr" dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!!

3 yorum:

  1. Bu temayı ben de yazdım. Oraya beni de eklemenizi rica edeceğim efendim :-))

    https://suleuzundere.blogspot.com/2021/07/bes-ask-filmi-yorumladm-bcp-mays-raporu.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geriden geldiğim için rapor kısmındaki link kısımlarını başka bir arkadaşımızdan aşırdım :p Hemen, hemen ekledim <3

      Sil