7 Ocak 2021 Perşembe

꧁ BLOGLARI CANLANDIRMA PROJESİ ꧂


 Merhaba Bloggerlar! 
Bloglarını güncel tutmak isteyen ancak yazmaya üşenenler! "Ben öyle sıkıya gelemem. Kurallar beni boğar." diyen özgür ruhlar!

Tam size göre bir etkinlikle geldik.

Birkaç blogger arkadaşla blogları hareketlendirmek için bir etkinlik yapma kararı aldık. Bu etkinlik için her ay BCP (Blogları Canlandırma Projesi) grubu olarak bir tema belirliyoruz. O ay sonuna kadar temaya uygun olan bir kitap okuyabilir veya film, dizi izleyebilirsiniz. İsterseniz hem kitap okuyup hem de dizi, film izleyebilirsiniz. Bu size kalmış.

O ayın temasına uygun okuyup izlediklerimizin yorumlarını ayın sonunda yayınlayacağız

Her ayın başında o ayın konusu hatırlatılacak. O ayki etkinliğe katılmak isteyenler bu etkinlik kapsamında yazılan yazıların yorum kısmına etkinlik kapsamında okuyup-izlediklerinin yazısının linklerini yorum olarak bırakabilir. Linkler ay sonunda yayınlanacak yazıya eklenecek ve diğer katılımcıların tema için okuyup izlediklerine toplu olarak ulaşabileceksiniz.

Katılmak isterseniz, yorum olarak katılacağını yazabilirsiniz ve etkinlik hakkında merak ettikleriniz varsa sorabilirsiniz. Bu sayede blog trafiğiniz arttığı gibi yeni blogları ve temaya uygun bilmediğiniz film-dizi-kitapları keşfedebilirsiniz.

Gelelim seçtiğimiz ilk temaya:

Zorlu geçen bir yılında ardından, "Yeni yılımız umutla başlasın. Başarılardan eksik kalmayalım." diye düşünerek temamızı UMUT-BAŞARI olarak seçtik. Özetle; isminde, konusunda umut ya da başarıyı çağrıştıran her şeyi ocak ayı için okuyup izleyebilirsiniz.

Yazılarınızı bizimle paylaşmayı unutmayın!

Bu etkinliğe katılacak bloggerlar:








20- Dumrul











31- Buffiy


33- Tefrika







Bu yazıyı "benherneysemo.blogspot.com.tr" dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!!

11 yorum:

  1. Senenin ilk ayı için güzel düşünülmüş bir konu başlığı olmuş :) Ben de katılmak istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, her ay için bilgilendirme yapılacak. Bekleriz :)

      Sil
  2. Ya çok iyi etkinlik beni canlı dersler çok yoruyo yoksa bende katılırdım🤭😇😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, ben de hazır tekrar düzenli yazmaya başlamışken kenarından köşesinden bir yerden dahil olmaya karar verdim. Derslerde başarılar dilerim :)

      Sil
  3. Ekip güzel, proje güzel, sonuçları da güzel olacağına inanıyorum...

    YanıtlaSil
  4. Güzel bir etkinlik. Bu ay ben de varım. Belki biraz canlanırım. Hem blogum hem de kendim :) Sevgiler ☃️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, çok sevindim. Yazınızı buraya link bırakabilirsiniz. Sevgiler ^_^

      Sil
  5. Blogları canlandıracak her türlü etkinliği destekliyorum. Hepinizi takipteyim. Yorumlarımla burada olacağım. Bol okumalar, keyifli izlemeler :-)

    YanıtlaSil
  6. Geç kalınmış bir etkinlik mi, kenarından yakalayabilir miyim :-)

    YanıtlaSil