8 Şubat 2021 Pazartesi

Blogları Canlandırma Projesi // Ocak Ayı Raporu ve Şubat Ayı Teması


Merhabalar,
Blogları Canlandırma Projesi'nden ŞU YAZIMDA bahsetmiştim. Ocak ayı bitti bile ve biz ikinci ayın programına geldik bile.  Ocak ayında Umut-Başarı konusunu ele almıştık. 

Öncelikle Ocak ayının raporunu paylaşayım sizlerle:

1- Fulden Ufacık - Sevdalım Hayat (Kitap) 



4- Film Yabancı Dizi Anime ve Kitap - Umut Işığım (Film) 

5- Kitap Tutkusu - Stil 17 (Dizi)

6- One Better Day

7- Kütüphanemden Kitap Manzaraları - Şahane Hayat (Film



10 - Ben Ölürsem Kitap Biter

11- Mini Hanok - I Can Speak (Film) 

12- Mor Düşler Kitaplığı

13- Nabrut - Start Up (Dizi) 

14- Oradan Buradan Her Telden


16- Şemsiyenin altındaki Kız - Akela - The Kargil Girl (Film)


18 - Rüzgarla Birlikte - Umudunu Kaybetme (Film) 


20- Delidumrul  - Güvercin Hırsızları (Film)

21- Çatlak Büyücünün Not Defteri

22- Beş Senede Devrialem - Görev: Mangal (Film) 

23- Sade Soda - The Imitation Game (Film) 


25- Sıradan Bir Kaktüs - Umut Işığım (film)

26- Mustafa Özbek

27- Kendi Dünyasında - Bir Kalp Bin Umut (Kitap)


30- Vintage İnci - Refet (Kitap) 

Şubat temasıyla ilgili kısmı Okurix'ten çalıyorum :p 

"Gelelim şubat ayının temasına. Temamız; Uzak Doğu.

(vikipedi den alıntı yapıyorum)

(Günümüzde genellikle Çin, Japonya, Endonezya, Filipinler, Malezya, Brunei, 

Singapur, Doğu Timor, Tayland, Laos, Kamboçya, Vietnam, Myanmar (Birmanya), 

Çin Cumhuriyeti (Tayvan), Bangladeş, Pakistan, Sri Lanka, Kuzey Kore, Güney Kore 

ve Moğolistan Uzak Doğu ülkeleri kabul edilir. )   :)

Uzak Doğu yazarlarına ait kitaplar okuyabileceğiniz gibi, yazarı oralı olmasa

 dahi, uzak doğuda geçen kitaplar da okuyabilirsiniz. 

Aynı şekilde uzak doğu ülkelerine ait film-dizileri izleyebileceğiniz gibi, yapımı 

başka bir ülkeye ait olsa dahi uzak doğuda geçen film-dizi de kabulümüzdür.

(Ne kadar çok uzak doğu dedim)  :)

(Kopya veriyorum; webtoon ya da manga okuyabilir, anime izleyebilirsiniz.)

Şimdiden keyifli okumalar ve keyifli seyirler."

***

Şubat ayı yazlarıyla görüşmek üzere.

Sevgiler... 


Bu yazıyı "benherneysemo.blogspot.com.tr" dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!!

10 yorum:

  1. Ocak ayı gibi güzel bir tema yine ^^ Ocak ayı teması denizse bu ayın teması okyanus genişliğinde bakalım neler çıkacak bu ay :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Beş Senede Devrialem, evet uzakdoğu kültürünü seven biri olarak bu ayki yazıları ayrıca çok merak ediyorum ^^

      Sil
  2. ne güzel öneriler oluyo yaaa önerilen filmleri izlemeye başladım iyi geldi hep umut ve başarııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @deeptone, kesinlikle :) BCP kısmını aşıp çok güzel bir paylaşıma dönüştü.

      Sil
  3. Şubat ayının teması bana göre çok daha güzel :) Bekle bizi Uzak Doğu!!! ^^

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel bol katılımlı bir etkinlik olmuş. Ocakta katılmadım ama şubatta ben de katılacağım. Konuyla ilgili ne yazacağıma bile karar verdim :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Şule Uzundere, çok güzel oldu ilk ay. Hem bolca katılım hem bolca güzel içerik geldi ^_^ Hoş geldin. Yazını merakla bekliyorum :*

      Sil
  5. aa bende mi sorun var anlamadım ama yenilediğim halde hiçbir yazı görünmüyor yorumlar bile görünmüyor okuyamadıım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Sessizgemi, merhaba, bende sorun görünmüyordu, arkadaşlarımdan da kontrol etmesini istedim. Herhangi bir sorun görünmüyor. Sizinle alakalı olabilir :(

      Sil