15 Nisan 2015 Çarşamba

Tatlı Tehlike - Wendy Higgins (The Sweet Trilogy #2)


Kitap Adı: Tatlı Tehlike
Yazar Adı: Wendy Higgins
Orijinal Adı: Sweet Peril
Çeviri: Bige Turan
Yayınevi: Go! Kitap
Sayfa Sayısı: 436
Basım Tarihi: 2015
Seri Adı: The Sweet Trilogy #2

Seri Sıralaması:


"Bu arada bilgin olsun, seninle olduğum o üç gün boyunca hayatımda kimseyle olmadığım kadar kendimdim. Keşke senin yanında numara yapabilseydim, daha kolay olurdu ama sen içimdeki her şeyi ortaya çıkarıyorsun, küçük Ann. Her şeyi."

Yasal Uyarı: Yazı, kitap arkası yazısından daha fazla spoiler içerMEyecektir! ^^ Ancak ilk kitabı okumayanların yorumumu okumasını önermem, en azından ilk paragrafı. 

İlk kitabındaki olaylar sonucu tüm nefiller, özellikle Anna daha yakından gözlenmeye başlamıştır.  Çalışıyor gibi görünmek zorunda olan Anna tam bir parti kızı olmuştur. Gitmediği parti, bu partilerde dans edip kadehleri devirmediği an yoktur. Ayrıca onları gözleyen fısıldayan ruhların da gözetimi altındadırlar. Bu nedenle nefiller birbiriyle pek görüşmemeye başlamıştır. Diğer nefillerden ara sıra haber alabilen Anna, Kaidan'ı ise hiç görmemektedir. Ancak bir gün ilk kitapta görüşemediği Rahibe Ruth'un hayaleti kendisine görünür ve tüm sırları anlatır. Anna, efsanelerdeki Düklere karşı olacak savaşı yönetecek nefildir. Bu savaş için yandaşlara ihtiyacı vardır. Ancak yandaş bulmak o kadar kolay olmayacaktır... 

İlk kitap tamamen olaylara giriş niteliğindeydi. Bize bundan sonra üzerinde dolaşacağımız zemini tanıtmıştı. Bu nedenle çokça tasvir vardı ve kitap oldukça ayrıntılıydı. Bunun çoğu kişi için olumsuz özellik olduğunu biliyorum ama beni hiç mi hiç rahatsız etmedi. Aksine zevk aldım. Bu kitapta ise daha ilk sayfalardan olaylar olaylar. Ve kitap kesinlikle yukarı eğimli bir şekilde, sürekli artan tempoyla ilerliyor ve en üst seviyede de son buluyor.
Arada tabi ki yine karakterlerimiz ergenliğinin baharında olduğu için aşk, entrika, ihtiras, kıskançlık mevzularına giriyoruz ama bana göre bunlar da boş değildi. Özellikle nefillerin neden birbirleriyle asla sevgili olamayacağı etkileyici bir hikayeyle de kitaba yedirilmişti. 
Esas karakterleri de sevmekle birlikte bu seride yan karakterler olan diğer Nefilleri de çok seviyorum. Onları kitapta çokça görmek hoşuma gidiyor. 
Olumlu bulduğum bir diğer yansa olayların arasındaki süre uzunluğu. Karakterlerimiz temkinli davranmak zorunda oldukları için olaylar arasında uzun süreler var. Normalde aralarında uzun zaman aralığı olan olayları pek sevmem ama bu kitapta bağrıma taş basarak haklı buldum. 
Bir ara kendimi o kadar kaptırdım ki, onlarla birlikte benim de heyecandan soluğumun kesildiği, içimin kan ağladığı zamanlar oldu. o.O Kendimi kaptırarak okumayı, kendimi kaptırarak okuduğum kitapları daha bir seviyorum. 

Açıkçası, ben bu seriyi merak ediyordum, çıkmasını hevesle bekledim ancak hiçbir zaman beklentimi çok çok yüksek tutmadım. Bu nedenle de kitapları her seferinde daha bir seviyorum. Hatta Tatlı Tehlike'yi daha fazla sevdim. Bu kitap hazırlık aşamasını anlatıyordu, bir sonraki kitabın daha heyecanlı olduğunu düşünüyorum.Bu nedenle üçüncü kitabı gerçekten ama gerçekten merak ediyorum. Seri bir üçleme ancak dördüncü kitap Kaidan'ın Anna'yla tanışmadan önceki hayatını anlatıyor. *_* 
Gençlik aşkıyla harmanlanmış, orijinal konulu fantastikleri sevenlerin beğeneceğini düşünüyorum. 

PUANIM:

Sevgiler :*

Bu yazıyı "benherneysemo.blogspot.com" dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder