8 Nisan 2015 Çarşamba

MİM - Yiyecekler İçecekler


İkizim Kitap Tutkusu yine Fighting!!'den Miss E'ye misilleme yapıp mim çalarken :p beni de mimlemiş. :)
Bu misillemede ikizimden yana olduğumu bildirdikten sonra sorulara geçiyorum... 

1. En sevdiğin yemek?
Mantı *_*
Karnıyarık başta olmak üzere çiğ hariç patlıcanlı her türlü oluşum *_* 

2. En sevdiğin tatlı?
En sevdiğim tatlı şu diyemem ama şerbetli tatlılardansa sütlü ve çikolatalı tatlıları daha çok severim.

3. Siz çocukken anneniz sizi...?
Yemek yemek için hiç zorlamadı. Normal bir şekilde yemeğini yiyen bir çocukmuşum.

4. Çocukken de, şimdi de...?
Dondurmaya ölürüm, öldüm, ölegeldim. *_*

5. Yemeği sevdiğiniz ilginç şeyler?
Bana göre ilginç değil ama Uzak Doğu mutfağını çok severim. Kendim de denerim. Ama kimilerine ilginç geliyor -_- 

6. Türk mutfağı dışında sevdiğiniz mutfak?
Kore, Japon ve Tayland mutfağı. Genel olarak Uzak Doğu Mutfağı diyebiliriz.

7. Yemeyi sevdiğiniz en sağlıksız şey?
Yediğimiz ne sağlıklı ki? o.O

8. Alerjiniz?
Yiyecek alerjim yok ama greyfurt gibi bazı yiyeceklere hassasiyetim var.

9. Kitap okurken, Film izlerken vs. elinizin altında bulunmasını istediğiniz şey?
Mevsime ve zevkime göre türü değişse de içecek bir şeyler olmazsa olmazımdır. Bazen abur cubur da ister canım, mesela lolipop. *_* Film izlerken patlamış mısırdan güzeli olmuyor genelde. 



10. En sevdiğiniz meyve?
Vişne

11. En sevdiğiniz Atıştırmalık?
En sevdiğim atıştırmalık diye bir numaralı bir atıştırmalığım yok. Lolipop ve çikolata yemeyi severim. Yazın dondurmadan vazgeçmem vs :)

12. En sevdiğiniz içecek?
Su.


13. Asla yemeyeceğim ve içmeyeceğim dediğiniz şeyler?
Yemek seçmem ama bir tek pırasa yiyemiyorum. :(

14. Sonsuz tane de olsa yiyeceğiniz şey?
Bakınız 1. Nolu Soru.
Ek olarak Kore Mutfağı favorilerim *_* 

15. Çorbaların kralı?
Mercimek Çorbası

16. Kahvaltı da tercih ettiğiniz şey?
Yeşillik çok severim kahvaltıda.

17. Açken ben...?
"Ben acıktım." diye mızmızlanıyorum sanırım :p

18. Bir keresinde yemek yerken...?
İlginç bir şey olmadı o.O



İşte böyle... 
Yapmak isteyen herkesi mimliyorum. 
Sevgiler :* 

Bu yazıyı "benherneysemo.blogspot.com" dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder