9 Nisan 2015 Perşembe

Aşkın Müziği - Kylie Scott (Stage Dive #1)


Kitap Adı: Aşkın Müziği
Yazar: Kylie Scott
Orijinal Adı: Lick
Çeviri: Müge Hestbaek
Yayınevi: Yabancı Yayınları
Basım: 2014
 Sayfa Sayısı: 320
Seri: Stage Dive #1

Seri Sıralaması:
#1 Aşkın Müziği Lick (David & Evelyn)
#2 Aşkın Ritmi / Play (Mal & Anne)
#3 Lead  (Jimmy & Lena) 
#4  Deep (Ben & Lizzy)


Mal bana dönüp göz kırptı. "Demek yüce David Ferris'ten boşanmayı sen istedin?"
"Ona evlendiğimizi söylediğimde üzerime kustu," diye ekledi kocam.
Mal, "Ne?" diye haykırdı. Gülmekten gözlerinden yaşlar geliyordu. "Ciddi misin? H... Bu şahane. Keşke orada olsaydım, var ya."

Yirmi birinci yaş gününü aykırı bir şekilde kutlamak isteyerek Las Vegas'a gelen Evelyn kendine geldiğinde bir otel odasının banyo zemininde kusmaktan kendinden geçmiş bir haldeydi ve önceki geceye dair hiçbir şey hatırlamıyordu. Parmağında devasa bir yüzük vardı ve banyoya giren uzun saçlı adam ilah gibi yakışıklıydı. Ve bu adam Evelyn'le önceki gece evlendiklerini söylüyordu. Adam ise ünlü bir rock yıldızıydı. Evelyn bu haber karşısında adamın üstüne kusmaktan başka bir çare bulamadı! 

Bu kitabın konusunu okuduğum an listeme almıştım. Çünkü inanılmaz keyifli bir konusu vardı. Kazara bir rock yıldızıyla evlenmek, OMG! Ancak kitap, kapak arkası kadar eğlenceli değil. Konuyu okuduğumda daha komik ve eğlenceli bir kitap beklemiştim doğal olarak. Ancak kitabın ilk birkaç bölümü bayağı duyguluydu. Esas karakterin buhranının ortasına düştüm bir anda. Kötü müydü, hayır. Sadece beklediğim gibi değildi. Taşların yerine oturması bayağı bir zaman aldı.

Karakterleri sevip sevmediğimden ise emin değilim. David de Evelyn de  nötr kaldığım karakterler oldu. Sevdim veya sevemedim diyemiyorum tam olarak. Tüm kitap boyunca bu şekilde giden düşüncelerim sonlara doğru birazcık değişti. Tam karakterleri biraz olsun sevmeye başlamış gibiydim ki kitap bitti. Evelyn'in kendi istekleri sorulmadan önceden planlanmış hayatını sorgulamaya başladığı kısımlar Evelyn'i sevmeye başladığım kısımlardı. Açıkçası ben bu  kitapta bir tek Mal'ı sevdim. Şimdiden. O yüzden onun kitabı olan ikinci kitabı daha çok merak ediyorum. 


Kitapta aralarında aşk beklediğim başka bir çift vardı ama yazar öyle bir hale getirmişti ki bu çifti, aşk beklerken hevesle, olmasa daha iyi olurmuş dedim. Sonra onlara da alıştım, tamam artık oldu diye avundum. 
Bu arada kitabın sloganı olan Aşk, S... ve Rock'n Roll'u görünce pek bir yadırgadım. Bu slogana Günahkarlar Turnede serisinden aşinayım ve seri bu sözün karşılığını sonuna kadar veriyor. Bu seride de aynı sloganı görünce hem aklıma Günahkarlar geldiği için olumsuz geldi, hem de bu seri kesinlikle bu sloganı karşılamıyor. Karşımızdaki Rockçılar o kadar! da aykırı değil. 
Bu arada grup dört kişiden oluşuyor. Grubun gitaristi David bu kitabın esas karakteri. Kitapta Baterist Mal'ı birazcık tanıdık, David'in ağabeyi ve yine grubun üyesi olan Jimmy'e de göz attık ancak diğer karakter Ben oldukça gölgede kaldı bana göre. Kitaplar devam ettikçe, üyeleri de daha iyi tanıyacağımıza inanıyorum. 

Sonuç olarak, sanırım hep bir eğlence beklediğimden kitaptan yeterince tad alamadım. 
Bunu bir kenara atsam da bana göre ortalamanın üzerine çıkamayan bir kitaptı. Ne kadar çabalasam da beni sonlara kadar yakalayamadı.  


PUANIM: 3,5



 
Bu yazıyı "benherneysemo.blogspot.com" dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!!

3 yorum:

  1. Abartılı Yalanlar Aceleci Duvaklar kitabını hatırlatır bu kitap bana. Konusu benziyor. :) Teşekkürler . :)

    YanıtlaSil
  2. Aşkın müziği benim için de ortalamanın üstüne çıkamayan bir kitaptı. Ama Aşkın Ritmi kitabını Mal için bekliyorum diyebilirim. Umarım beklentilerimizi karşılar. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kelimesi kelimesine katılıyorum! Mal'ı bekliyorum ben de ve umarım yazar çıtayı biraz yükseltmiştir :)

      Sil