25 Mayıs 2014 Pazar

Sır Muhafızı - Kate Morton


Kitap Adı: Sır Muhafızı
Yazar: Kate Morton
Çeviri: Zeynep Arıkan
Yayınevi: Artemis Yayınları
 Sayfa Sayısı:  591
Basım: Nisan 2014

Hayatta çok daha fazlası vardı ve onu bekliyordu!

Yıl 1961! Laurel hayalperest  bir kız. En büyük hayali oyuncu olmak. Ve aşık olduğu Bill'e evlenip, Londra'ya taşınmak.  
O gün de kalabalıktan uzaklaşmış, Bill'i beklerken hayallere dalmıştı. 
Beklenmedik bir şey oldu Laurel bir cinayete tanık oldu o gün!
Sonrası ise hiçbir şey bir daha aynı olmadı.

Yıl 2011! Laurel ünlü bir oyuncu olmuştu. Ama geçmiş onu bir türlü onu rahat bırakmıyordu. Ve Laurel harekete geçti.

YAŞADIĞINIZ HAYATIN ZATEN YAŞAYACAĞINIZ HAYAT OLDUĞUNA EMİN MİSİNİZ?

Kitap günümüzden geçmişe uzanıyor. Geçmişteki bir sırrın günümüzden hareketle çözüldüğü kitapları seviyorum. Bu tarz yazan yazarlar var ama Kate Morton kendi tarzını oturtmuş bana göre. 

Yazar geçmiş günümüz gidişatını aktarabilmeyi güzelce başarmış, şaşırtıcı ve dolu dolu bir kitap sunmuş. Ayrıca olaylar sadece Laurel üzerinden gitmiyor, bu da bana göre artı bir puan. Çok beğendim. Ancak kitapla ilgili bana göre olumsuz olan şey ise yazarın özellikle ilk bölümlerde fazlaca ayrıntıya girmesi ve kitabın bir türlü akmaması. İlerleyen kısımlarda bu ağır kanlılık ortadan kalkıyor. Keşke baştan itibaren hikayeyi serbest bıraksaymış yazar dedim.  

Bir de itiraf: Ben bir türlü Laurel'e ısınamadım:(
Belki ona da ısınmış olsam, daha da severek okurdum. 

Her şeye rağmen başarılı bir kitap!
PUANIM: 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder