22 Mayıs 2014 Perşembe

WELCOME BACK!!! Beast Ve Infinite ComeBack Yaptı! *_*


Bir kitabın çıkışına gün saymaktan sonra en  sevdiğim şeylerden biri de sevdiğim grupların comeback'leri için gün saymak. Son bir iki günde 2 grup peş peşe comeback yaptı. Teaser'larıyla umut vaadeden, heveslendiren şarkıları dinlemek neler hissettirdi bakalım.



İlk bahsetmek istediğim grup BEAST! *_* 
Grup Japon comeback'i yaptı. 
Videoyu BURADAN izleyebilirsiniz. Embed kodu yapmaya üşendim :'( 

Tek kelimeyle bayıldım. Müzik, sesler, klip... 
Dinlerken feci bir enerji veriyor.
Şarkıda Hyun Seung ve Doo Joon'un kısımlarının baskınlığı hissediliyor. Maknae Dongwoon'un kısımlarını da çok sevdim. Genel olarak hepsini sevdim tabi ki, bunlar benim için öne çıkanlardı.
Siyah-beyaz klipleri çok severim, kırmızı detaylar da harika.
Danslar klasik Beast. Yer yer senkronize değil. Ancak şu koptukları yer beni bitirdi.


Birlikte kopalım gençler :p Hepsi mıncırılası görünüyor. 
Eklemeden geçemeyeceğim Showtime Burning the Beast şu sıralar izlediğim program. Kesinlikle bayıldım!!! Bölümleri kaç gözle beklediğimi sayamıyorum bile. Programlarla ilgili de yorum yazmak istiyorum :( Ancak daha dizi yorumlarına vakit ayıramıyorken nasıl olacak bilmiyorum. Bir yerlerden başlamak lazım :)


Son olarak beni buraya gömün please *_*  One Better Day'le ama -_-

Niyeti bozmadan sıradakine geçiyorum. 


Infinite en son Request'i çıkarmıştı (yanılmıyorsam), o da zaten Samsung reklamıydı viralinden :) 
Last Romeo ilaç gibi geldi :) 


Şarkıdan önce bu resim çarpmıştı beni. Yelek ve 3 parça takımları çok severim. Takım da yeterli yeri geldiğinde :p  Ancak bu sene Kpop camiası resmen bana çalıştı hepsi yelekli, takımlıydı. *_*
Beyaz melek gibi olmuşlar, dantel detayları bayılmayacak gibi değil. 

Klibi BURADAN izleyebilirsiniz.


Şarkı Infinite'in her zamanki tarzını yansıtıyordu bence, ancak sesler ve görünüşler gerçekten kendilerini geliştirdiklerini belli ediyor. Keşke estetik olmayaydın Dong Woo :'( Çok kendine has biriydin. 
Blog ikizimin de dediği gibi L, Hoya ve maknaem Sung Jong seslerini oldukça geliştirmişler. Sesi güzelleşmesine rağmen L'İn kısmı bana sırıtmış gibi geldi, tamam linç etmeyin :'( 


Klipteki arka planları çok sevdim. Bu siyah ceketli kıyafet de favorilerimdendi. *_* 


Favori arka planım kütüphaneydi ancak mundar ettiler canım kitapları -_- 



Grupta Hoya ve SungJong u çok severim. Hoya'nın mavi saçlarına alışma aşamasındayım :p 

Şarkıyı sevdim! 
--------------------------------

Azıcık nostalji yapalım, son comebackleriyle aklımı alan 2 gruptan da bahsedeyim. 


MBLAQ benim bir numaram!
Broken albümleriyle bir comeback yaptılar aklımı aldılar. Comeblaq'e mi sevineyim, şarkıların güzelliğine mi, 3 parça takıma mı, SeungHo'mun saçlarını kızıl yapmasına mı *_*

Çıkış parçaları Be A Man'di. BURADAN izleyebilirsiniz, izleyin bence! *_* 

Bu klip de siyah beyaz tonlarındaydı. Seungho'nun sesinin inanılmaz ortaya çıktığı ve yakıştığı, bunca zaman haksızlık etmişsiniz bu sese dedirten parça. Öyle yerlere çıkıyor ki sesi, off. Hele G.O'yla karşılıklı söyledikleri kısım tam bir şölen *_*

Ben susamam böyle giderse,  o yüzden bir kaç gif sonra diğer gruba geçeceğim :) 



-Favorim-





Gelelim Super Junior M'e. 
Onlar da SWING'le dönüş yaptılar. 


Çok eğlenceli bir parça, klibine bayıldım. Klasik oda klibi işinden çıkmış gibiydiler. 
Favorim Kyu'dur ama Henry ve Zhoumi'yi de çok severim. Sungmin yine çok şirin :) 


Şarkının tüm eğlencesine rağmen ve çoğu kişinin favorisi SWING olmasına rağmen albümde bir parça var ki, bayıldım! ŞU yazımda da bahsettiğim After A Minute. BURADAN dinleyebilirsiniz... Alıp götürüyor. 


Kyuhyun'un anne bluzuna da değinerek yazımı sonlandırıyorum :D


Saygılar!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder