11 Kasım 2013 Pazartesi

OKK Gölge Varlıklar İncelemesi #3:Tutsak - J. K. Beck




Kitap Adı: Tutsak
 Orijinal Adı: When Wicked Craves
Yazar Adı: J. K. Beck
Yayınevi: Arunas Yayıncılık
Sayfa Sayısı: 391
Basım Yılı: 2013
Seri Adı: Gölge Varlıklar Serisi
"Lanetliyim, unuttun mu? Kötü şans benim kanımda var!"

Bayıldım! 
İlk kitaptan beri tanıdığımız, ilk kitaptaki esas oğlanımız Luke'un avukatı Nick! Bir de 2. kitapta Nick'le yolları kesişmiş Lessa... Ah o kadar ince bir çizgi ki, anlatmaya çalışırken spoiler vereceğim diye ödüm kopuyor. Lessa'nın üzerinde bir lanet var ve lanet olsun ki Nick bunu kaldırmalı! Lessa'nın laneti dokunduğu kişiyi canavara çeviriyor. Dokunmak yasak!!! Kitaptaki yüksek gerilimi siz düşünün... :) 

Karakterleri  önceden az buçuk bildiğimiz için onların hikayesini okumak daha da bir hoş oldu, hiç bilmediğimiz bir çifti okumaktansa. Ayrıca ilk kitabın karakterlerini görmek de güzeldi. 

Bu kitap 3 kitap içinde J.K.Beck'in kendini aştığı, tamamen özgün bir tarza kavuştuğu, top noktası diyebiliriz. Türü seviyorsanız, bu kitabı da seveceğinize inanıyorum. 

Uzun uzun yazamıyorum çünkü önüm arkam sağım soğum spoiler oluyor :)  

PUANIM:  

2 yorum:

  1. Seride en sevdiğim kitaptı şahsen :))) İlk defa böyle bir şey okuyoru(z)m :D Yorum için ellerine sağlık canımm :) Aynen fazla detaya girilirse spoiler olur :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de favorim bu kitaptı :) Benim için ilk olmasa da, beğendiklerimden oldu. Bu kitap öyle ince bir çizgiye kurgulanmıştı ki, en ufak bir spoiler verir mahvederim diye ödüm koptu :) Teşekkür ederim ^^

      Sil