17 Eylül 2020 Perşembe

Ağustos 2020 Kitap Alışverişi (Amazon.com.tr)


Merhabalar,
Eskiden blogda çok sık kitap alışverişi yazıları olurdu, hey gidi. :) 
Birkaç senedir kitap alışverişlerimi en aza indirdim. Buraya yazmadığım bazı ufak alışverişlerim oldu tabii ama eskisi kadar da almıyorum. Bunun nedeni elimde hâlâ hem okumam hem de elemem gereken epey kitap bulunması. 

Güncel tüm kitapları okumak zorunda değilim. Son yıllarda kitap okuma öyle bir moda haline geldi ki birkaç sene önce çıkmış kitaplar/seriler bir nevi demode oldular. Bu bakış açısı beni çok ama çok rahatsız ediyor. Kitapların eskidiğine inanmadığımdan olsa gerek... Ama benzer rahatsızlıkları birkaç sene önce ben de yaşadım. Günceli yakalayacağım derken kitap okumaktan uzaklaşmak istemiyorum. O yüzden kitap alışverişlerimi en aza indirme durumum bazı istisnalar haricinde devam edecek. 

Geçtiğimiz ay Amazon.com.tr den kitap alışverişi yaptım. Epeydir aklımda olan bazı Psikoloji kitapları vardı. Ve 3'ü birlikte çok iyi bir fiyata denk geliyordu. Böylece hem Amazon'dan kitap alma konusunu da konuşmuş oluruz. Öncelikle hem daha önceki kitap veya farklı ürünler içeren alışverişlerimde hem bu alışverişimde Amazon'un kargosundan çok memnun kaldım. Hızlı, bilgilendirici, iletişim kurulması çok kolay.

Önceki alışverişlerimde bir sıkıntı yaşamasam da bu alışverişimde kitaplarımdan birinin ön kapağı biraz yıpranmış geldi. Üzüldüm. Bunun dışında bir sorunum olmadı.

Geleyim aldığım kitaplara. 


"Olgunlaşmamış Ebeveynlerin Yetişkin Çocukları" kitabını daha ilk çıktığında alınacaklar listem için ekran görüntüsü alarak kaydetmiştim. Yazarı Dr. Lindsay C. Gibson. Epey zamandır istiyordum ama zamanı şimdiymiş diyorum. Arka kapak yazısını okuduğumda dahi okumak istediğimden emindim. Umarım beklentilerimi karşılayan bir kitap olur.

 

"Boşluk Hissi" kitabını nispeten daha yakın zamanda gördüm. Yazarı Dr. Jonice Webb. Konuyla ilgili olmasıyla da diğer kitapla birbirlerinin üzerine iyi gideceklerini düşünüyorum.


"Çözümler" kitabının yazarı da bir önceki kitabın yazarıyla aynı; Dr. Jonice Webb. Bu kitaptan hiç haberim yoktu. Diğer kitapları araştırıp sepetime atarken fark ettim. Anladığım kadarıyla Boşluk Hissi'nin bir nevi tamamlayıcı kitabı. 

Bir parça mesleki okumalara odaklanmak istediğim şu dönemde iyi bir giriş olurlar gibi geliyor. Bir de uzun zamandır kitap alışverişi yazısı yazmayınca heves ettim ^_^

Beni özleyin anacım.
Sevgiler.



Bu yazıyı "benherneysemo.blogspot.com.tr" dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!!

6 yorum:

  1. Kargo sistemlerini özellikle beğendim. Kapıda ödeme seçeneğini bilmiyorum maalesef :( Teşekkürler ♡

    YanıtlaSil
  2. Amazon hem görece ucuz hem de hızlı ama benim kitabım da kenarı kırıktı :( yine de amazon ve bkm favorilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Pastel, Üzüldüm. Daha önce de kitap almıştım Amazondan ama bir tek bu kitapta sorun çıktı :/

      Sil
  3. Amazondan birçok alışverişim oldu bunların içinde kitap alışverişleri de oldu zaman zaman indirimleri oluyor fiyatı çok uyguna gelebiliyor ve sorunsuz gönderiliyor. Hele ki kargo konusunda ülkemizde sorunsuz çalışan(ben hiç sorun yaşamadım) tek firma bence Kolay Gelsin çok kolayca adres değişikliği yapabiliyorsunuz ya da teslimat gününü erteleyebiliyorsunuz onlar teslim etmeden 2 saat önce size bildirim gönderiyor onaylarsanız gelip teslim ediyorlar çok iyi... Çoğu kitap satıcılarından sipariş vermişimdir kitapların hasar görmeden gönderilmesi benim için çok önemlidir ki birçok kitap okur için 2. el almıyorsa aynıdır sanırım. Fakat hepsiburada'dan birkaç kez kitap sipariş ettim hepsinde kitapları sanki mahzene kapatıp satılana kadar türlü türlü işkencelere maruz kalıyormuş biri çıkıp kitabı satın alınca hayatını kurtarıyormuş gibi bir olay örgüsüne sahip. Gelen kitapların her tarafında hasarlar var kitabın içi sıfır dışı yıllarca işkence görmüş gibi... Kısaca almak istediğiniz kitap sadece hepsiburada da varsa o zaman şans verin ya da dünyadaki bütün kitaplar tükenmiş sadece hepsiburada kitap satıyorsa öyle oradan alın onun dışında kitap için bakmayın derim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Muhtelif Bilgi, ben bu yoruma niye bu kadar güldüm:D

      Sil
    2. Artık canımı nasıl sıktıysa Amazondan girip Hepsiburada'dan çıktım :D

      Sil