30 Kasım 2019 Cumartesi

Cebimde Katlı Duran İntihar Mektupları, Comic Sans'la Yazılmış Ciddiye Almamalı (BŞAY #4)

Merhaba,
Taslaklarımın tozunu almak demişken... 2 sene öncesinden bir taslağa çeviriyoruz kameralarımızı. 
Yıl 2017. Yazma ve okuma merakım aşikar. Dolma kalemleri ayrı seviyorum. Dolma kalemime mürekkep almayı düşünüyordum.Ve Youtube'da bu tarz bazı videolar da izliyordum. O zamanlar denk geldim aşağıdaki videoya:




Mürekkeplerle ilgili videoyu izlerken aklım sürekli arka plandaki şarkıya takılıyordu. Daha önce duymadığım ama nahif tarzıyla kulağımı sarıp sarmalıyordu sanki. Kimin söylediği aklıma takıldı. Sonra bir açıklama gördüm diye hatırlıyorum. Meğer kırtasiye videosunu çeken Serhat Albamya'nın kendi şarkısıymış bu. Kanalı biraz gezindikten sonra şarkının videosuna da ulaştım. Çizimli videosu bile bulunuyordu. Serhat Bey hem çizim hem müzikle yakından ilgili. Kanalda başka parçaları da vardı. Playlist yapıp epey dinledim.



Parça ise bu.Yukarıda belirttiğim gibi nahif bir müzik ve ses. Samimi ve şirin bir isyan şeklindeki sözleri çok hoşuma gitti. Çevremde de epey kişiye dinlettim.
Ve bu parçayla ilgili bir yazı yazmayı o zaman kafaya koymuştum. Ara ara hoşuma giden parçaları paylaşıyorum. Artık yazıyı yazmalıyım dediğim dönemde ise kanalda parçayı bulamadım. Çok üzüldüm. Telefonumda bulunduğuna tekrar memnun oldum bir yandan...

Parçalarda kullanılan kapak fotoğraflarında çizimlerini kullanması ayrı hoşuma gidiyor. Çizimlerinde de kelimelere tam dökemediğim şarkılarındaki gibi bir nahiflik seziyorum. Bence güzel bir tarz. Bu parçalara özel çizim kapak fotoğrafı kullanma işini yine sevdiğim bir kanal olan Anatolian Rock Revival Project 'te de görüyorum. Çok hoşuma gidiyor bu durum.

Kısacası içimi çocuksu, saf bir sitemle dolduran bir parça. ^_^
Bunu daha iyi görebileceğiniz sözlerini de paylaşıyorum: 

Elimde bir sulu tabanca, bir kaç haftaya ölürüm anca
Eğer şimdiden başlarsam, tam kalbime sıkmaya.
Cebimde katlı duran intihar mektupları
Comic sansla yazılmış ciddiye almamalı

Bir kızla tanışmıştım, sevdim sevildim sandım
Derken, içi buz dolu bir küvette uyandım.
Hiç karşılık bulmadı S.O.S. mesajlarım
Spamlere mi gidiyor ettiğim dualarım?

Mutluluğu bu dünyada aramam hataydı baştan,
bana ayrılan sürenin sonuna geldim kaçayım yavaştan.

İçimdeki pişmanlıklar ah kaç defter doldurur?
Bir başlasam anlatmaya buradan köye yol olur.
Cebimde var bir nokta, hazırım kullanmaya
Veda vakti geldiğinde bu hüzünlü şarkıya.

söz - müzik - çizim : Serhat Albamya

Ben bu yazıyı yazarken kanalda bir parça daha paylaşıldı. :)
İki sene sonra da olsa bunu paylaşabildiğim için mutluyum.
Sevgiler.


Bu yazıyı "benherneysemo.blogspot.com.tr" dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder