16 Temmuz 2014 Çarşamba

Gözümü Kitap Bürüdü Konulu Alışveriş

Bugün dışarıda işlerim vardı. Onları hallederken her zaman uğradığım kitapçıya da uğrayayım bir, ne var ne yok dedim ki aklımda hiç kitap almak yok. Tabi, tabi der gibisiniz -_-

Oradan önce başka bir yere girdim ve şu an okuduğum serilerin devam kitapları ve başlamak istediğim seriler 5 TL'ydi. Can mı dayanır ? :'(

Sonuç 12 Kitap :(

Sonra asıl uğramak istediğim kitapçıya da gittim.
10tlydi kitaplar, ancak müdavimi olduğum bir mekan olduğu için bana 7tl oldu ^^
Can mı dayanır? :'(
Sonuç: 5 kitap 

Her şey bittikten sonra ne yaptım ben? dedim. Ama sonra düşündüm ki, her halükarda alacağım kitaplardı, pişman değilim.

İşin sağlamasını yapayım dedim, üşenmeden tüm kitapları  Okuoku da sepete ekledim ve 232tl gibi bir rakam çıktı :O
İçim rahat :p

Gevezeliği bırakıp gelelim aldıklarıma. 


İlk olarak bunları ikizime aldım. Anna Campbell'ı çok severim, kitaplarını yorumlamıştım, ikizim de Mahrem'i okudu ve çok beğendi, ben de ona Anna Campbell'in diğer kitabını aldım. Not tutmayı çok severiz ikimiz de, son zamanlarda not deftersiz kaldığını duydum :p Bunlar ikizimin ^_^


Bunlardan da bahsedeyim miii, nüüüdfeen ^_^
Okuduğum makalelerle ilgili konusuna göre not tutmak için aldım bu defterleri, renklerine bayıldım *_*



Fantastiklerle başlayalım. Düşüş serisine yıllardır başlamak istiyordum, bugüne kısmetmiş, keza  Kara Prens de öyle. Mezar serisine de devam... 


Sevilen serileri dizmeye devam ^_^



Julie Garwood da bu listeye dahil. Aldığıma en sevindiğim kitap Hayallere Kapılma idi. Bu kitap pek beğenilmedi diye okumak için 3.kitabın çıkmasını bekliyordum ve Asla Pişman Olma çıktı, bize de Hayallere Kapılma okumak düşer. İlk kitap Gönlünü Kimseye Kaptırma yorumum için TIKTIK!


Nora Roberts'ın Gelin serisinin son kitabını, almadığım 2 Judith kitabından birini de almış bulunuyorum. 
Gizemli Aşık çok beğenilmedi ama seri devamı olduğu için aldım, hem de kendim karar vereyim dedim.

Hovarda'yı hiç duymamıştım. o.O
Yazarım Kapıldım Sana'sı elimde mevcut ama bu kitabını hiç görmemiştim ve konusuna bayıldım!
Önde yakışıklı zengin lord, arka planda Robin Hood kıvamında bir korsan.Off!!


Fuarda alırım diye düşünüyordum ama indirimde bulduğum için aldım. Rock serilerini seviyorum! Günahkarların yeri bambaşka olsa da!

Ve klasik toplu görüntü!!!


Sevgiler :*


8 yorum:

  1. Düşüş serisini ben çok ama çok beğenmiştim umarım sen de beğenirsin^^Ay ne kadar kıskandım seni anlatamam,keşke benim de bu kadar çok okunacak kitabım olsa da,yazı elimde kitaplarla geçirsem^^Şimdiden iyi okumalar:)( benim canım dayanamadı:D)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım beğenirim, uzun zamandır okumak istiyordum :) Daha da çoğu olur inşallah ^^ Çok teşekkürler.

      Sil
  2. Oyyy oyyy oyyyy ^^ İkizimmm teşekkür ederimmm ^^ veee kitapların kesinlikle harikaaaa :) Keyifli okumalar canım <3

    YanıtlaSil
  3. Hepsini keyifle okuuu :* Hayırlı olsun yepyeni kitapların K.cığımmm ;)))

    YanıtlaSil