22 Temmuz 2014 Salı

Anna Campbell İmzalı Kitap Çekilişi Sonucu


Merhabalar,
ANNA CAMPBELL'LA RÖPORTAJ VE İMZALI KİTAP ÇEKİLİŞİ  yazımda belirttiğim çekiliş sona erdi. Çekilişi aslında dün sonlandırdım, ama kazanan kişi şartlardan birini yerine getirmemişti. Yine de emin olamadığım için bu eksiklikten teyit etmek için mail attım ancak kendisi bana dönmedi. Bu nedenle çekilişi yeniledim. Yazar en kısa zamanda adres dönüşü rica ettiği için kendisine dönüş payı olarak 1 gün vermiştim. Sonradan üzücü bir durum yaşansın istemem. 

Derdimi döktükten sonra kazananı açıklayayım.

Kazanan "Küçük Sırlar" olmuştur. Tebrikler :)
Kendisinden en kısa zamanda benherneysemo@hotmail.com mailime,  adres ve telefon bilgisi bekliyorum; kargo yurt dışından kendisine ulaşacağı için detaylı olursa daha iyi olur. 

Katılan herkese yorumları için teşekkür ederim. Hepsini çevirip yazara ileteceğim :) 

Sevgiler :*

7 yorum:

  1. Tüh ya çok istemiştim oysaki :) yine de bu güzel röportaj ve aktivite için sana çok çok teşekkür ederim,
    sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlginiz için ben teşekkür ederim :) Başka bir sefere umarım ^^

      Sil
  2. Şanslı okuru tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  3. İnanamıyorum ya halbuki çok istediğim bir kitaptı:(((
    Her sabah maillerime aksatmadan bakarım.Bu sabah işim olduğu için geç girdim şansızlığın böylesi.Gözlerim dolu dolu oldu o kadar çok üzüldüm ki:(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok üzüldüm dün 11 den bugüne 2 kere mail attım. Aslında genelde Okuyan Kızlar Kulübü veya kişisel blogum fark etmez, dönüş süresini 3 gün olarak belirliyoruz. Ancak yazar acil bir dönüş istedi, hemen göndermek istiyor. Bu nedenle süreyi 1 günle kısıtlamak zorunda kaldım. Kısmet değilmiş ne diyeyim :( Başka çekilişlere inşallah :)

      Sil
  4. Teşekkür ederim arkadaşlar :) bana mail 1 kere geldi yalnız :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2 mail derken sizden bahsetmiyordum :) tebrikler tekrar

      Sil