19 Ocak 2014 Pazar

Şahane Hatalar - Cumartesi -- Tara McCarthy, Lorraine Freeney


Kitap Adı: Şahane Hatalar - Cumartesi
Yazar: Tara McCarthyLorraine Freeney
Orijinal Adı: Big Night Out
Çeviri: Avi Pardo
Yayınevi: April Yayıncılık
 Sayfa Sayısı: 421 (Sayfa sayısını aslen siz belirliyorsunuz^^)
Basım: Mayıs,2013
Seri: Şahane Hatalar #4

Serinin Diğer Kitapları :
#1 Şahane Hatalar
 #2 Şahane Hatalar - Talih Kuşu
#3 Bira Kadın ve Şahane Hatalar 
#4 Şahane Hatalar - Cumartesi

Kapağa ve renklere bayıldım^^




Amacınız edebi bir kitap okumaksa; hemen kitabın kapağını kapatıp, kitabı sakince yere bırakıp, uzaklaşın!

Kitabın yazılış amacı halihazırda bir kurguyu okumak değil. Burada kitabı siz yazıyorsunuz.
Her bölümün sonunda 2 ya da daha fazla seçeneğiniz var, kararınızı verip ilgili sayfaya gidiyor ve başınıza neler geleceğini siz seçiyorsunuz. Kararlarınız ve seçimleriniz bakalım sizi nereye götürecek?

Serinin her kitabında bir tema var, burada ise temamız cumartesi akşamı dışarı çıkacaksınız. Önünüze bir randevu, 2 manyak arkadaş ve bolca parti olan çılgın bir gece var. Geceyi nasıl geçireceğiniz ve de nasıl sonlandıracağınız ise sizin elinizde. Bir bar köşesinde kaderinize ağlıyor da olabilirsiniz, harika bir randevuya da çıkabilirsiniz...
Her bir karar sizi başka bir olayın içine çekecek... 

Kitaptan ziyade bir oyun gibi düşündüğünüzde oldukça eğlenceli.
Başlarda ciddi kararlar verdim, sonra uçuk kararlar vermeye başladım :)
Bazı yerlerde kahkahalarla güldüm. 

Tek eksiği sizin yani esas karakterin erkek olmasıydı. Ama kolayca gözardı edebildim. 
Benim gecem bayağı ütopik bir biçimde bitti. Karaktere göre çok mutlu bir son oldu ona eminim :p

Kimileri bu kitabın bir kere okunmasını gerektiğini savunurmuş. Tek bir karar, tek bir kader. Bana göre ise ara ara elinize alıp, farklı kararlar verip yeniden yeniden oynayabileceğiniz bir kitap bu. Hatta kitaptan çok oyun :)

Bu gözle bakabilecekseniz okuyun derim ^^
İyi eğlenceler...

NOT: Öğrenciler ya da yemek yapmaya vakit bulamayanlar olarak pratik yemekler hayat kurtarıcı. Yeni bir şeyler denemeye bayılan biri olarak makarneksi de ilk çıktığında denemiştim. Domateslisini. Yazmaya fırsat bulamamıştım. Hazır domates çorbasının içine makarnamsı bir şey koymuş gibiydi. Hiç bana göre değil... Benim sadık yarim ramendir :)

4 yorum:

  1. Ramen yemedim hiç nerden buluyorsunuz siz onları? :( Ve Şahane Hatalar'ı okumuştum eğlenceliydi. Bir süre için .. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoğu markette (carrefour,happycenter,real) var artık. Ama kungfu markadan uzak durmanızı öneririm. Ben indomie alıyorum, leader bulsam keşke :) Kitaba gelince fark ettiyseniz puanlama bile yapmadım çünkü kitaptan çok oyun gibi :)

      Sil
  2. serinin diğer kitaplarını okumak gerekiyomu

    YanıtlaSil