31 Ocak 2014 Cuma

Yeni Kitaplarım ^^


Her şey resimde en altta görünen Açıklamalı Notlarıyla Sherlock Holmes Cilt 1 i görmemle başladı. İlk görüşte aşktı bizimki. Ama ayrı dünyalardaydık, ben beş parasız bir öğrencimsiydim, o ise 60tl :'(
Gel zaman, git zaman bağrıma taş basmayı öğrendim ama onu unutamadım...
ŞU yazımda bahsettiğim üzere bir kitapçıda tekrar kesişti yolumuz...
Aşkımız depreşti, yeniden alevlendi...
Canıma tak etti ve sipariş verdim!!!

Yani bu siparişin amacı oydu...
40tl'ydi :)
Kendisine aşağıda tekrar değineceğim ^^



Sinners On Tour/Günahkarlar Turnede serisinin üçüncü kitabı ve benim en merak ettiklerimden biri olan grubun küçük adamı Jace'in  hikayesi... OMG!

Kitap Sihirbazı'nda 50 tl üstü alışverişlere kargo ücreti yoktu, böylece kargo ödememiş oldum.

Gelelim geçen yaz sitenin kampanyasında kazandığım 60tl tutarındaki 60bin puanımı nasıl harcadığıma...


Lanet İşleyiciler Serisi gerek kapakları, gerek konusuyla ilgi çeken bir seri. İlk kitabi elimde vardı, üçlemenin 2. kitabını da edindim :)



Vampir Akademisi Serisi okumadığım için büyük eksiklik hissettiğim serilerden... İlk 2 kitap elimde bulunmaktaydı, 3,4 ve 5. kitaplarını da aldım, bir tek final kitabı kaldı. Umarım severek okurum ^^

Sherlock Holmes kitabını merak edenler gelin buraya size bir şeyler göstereceğim. Merak etmeyenler, bir yere gidemezsiniz, bir şans verin :)


Kitabın bir de iç kapağı var ki çok beğendim. Kitapçıda baktığımın iç ve dış kapağı aynıydı.


Kitabın içindeki açıklamalı notlarıyla bulunan hikayeler bunlar.

,
Kitap böyle başlıyor. Hikayelerin yanındaki notlar dışında dönem ve başka konularda da bir çok açıklama mevcut.


İç kısmı ise böyle... Kitabı zenginleştirecek resimler de bulunmakta.

Bu tarz kitapların içeriklerini çok merak ederim. O nedenle paylaşmak istedim.
Bir sonraki sefere kadar sağlıcakla kalın ^^

Sevgiler...




19 yorum:

  1. Ay ablacım valla çok güzel ya ^-^ O Sherlock'u alman için dua etmiştim vallaha ^o^ Çok çok iyi okumalar sana! :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok ama çok mutlu oldum ^^ Duaların için teşekkür ederim, o sayede almış olabilirim belki de. :) Bu arada blogundaki takip butonunda sorun var sanırım, kontrol edebilir misin :)

      Sil
    2. Mutlu olmana sevindiim ^-^ Belki de öyledir :P Baktım, düzelttim şu an çalışıyor gözüküyor bende ^o^ Çok sevindim ^^

      Sil
    3. Ablacım bloğumu izleme listene almışsın, yeni gördüm :* Çook teşekkürler, ilk izleyicimsin! İyi yayınlar ^-^

      Sil
  2. Keyifli okumalar :) Hepsi de harika görünüyor, özellikle de Sherlock Holmes kitabı ^_^
    Kendisini ekledim alınacaklar listeme, ama bakalım kim bilir ne zaman alacağım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, göz dolduruyor değil mi :) Özellikle açıklamalı notlu olması büyük avantaj. Umarım şöyle güzel bir indirimde kıstırırsın :D

      Sil
  3. Sherlock Holmes çok ama çok güzel görünüyor ya. *.*

    YanıtlaSil
  4. Keyifli okumalar dilerim :) Bu arada hangi siteden alışveriş yaptığını merak ettim, bu zamana kadar puan sistemi olan bir siteye denk gelmemiştim de hiç :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) Kitap Sihirbazından alışveriş yaptım. Aslında site puan sistemiyle çalışmıyor. Geçen yaz yapılmış geçici bir kampanya sonucu kazanmıştım ama henüz harcamamıştım ^^

      Sil
    2. Tüh bende geç keşfettim ama yararlanırım diye düşünmüştüm :) Napalım artık yeniden keyifli okumalar dilerim :)

      Sil
    3. Başka kampanyalara İnşallah :)

      Sil
  5. Ayy ! Sanırım Sherlock'un kitabına hayran kaldım *.* Kıymetlimissss diye gezinebilirim onu alınca :D İlk defa bende senin sayende görmüş oldum.I WANT IT ! *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sherlock bayağı ilgi görmüş nasıl sevindim, evlat sevgisi gibi :D İstenmeyecek gibi değil, şimdiden 2. cilt çıksın istiyorum *_*

      Sil
  6. Sherlock kitabını çokönce görüp 60 tl olduğunu görünce içim burkula burkula bırakmıştım. Hala alacağım ama 40 tl iyi fiyatmışkeyifli okumalar diliyorum o güzel kitaplarla ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fiyat uzun süre benim de içim kanaya kanaya uzaktan bakmama neden olmuştu, ama kavuştuk ^^ Darısı sana :) Çok teşekkürler...

      Sil
  7. Vampir Akademisi srisi müthiş bir seridir bütün seriyi tam bir 1 haftada bitrdiğimi hatırlıyorum şimdi filmide çıktı izlemeni tavsiye ederim kitap kadar iyi filmide...
    Benim bloğumada beklerim bol bol kitap okumalar dilerim :)
    http://maydonozsalatasi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk iki kitabı alalı uzun zaman olmuştu. Son kitap hariç seriyi tamamladım ama hala başlayamadım :) Okumak çok istiyorum, çok teşekkürler. Kitapları okumadan filmi izlemek istemiyorum... :p

      Sil