26 Aralık 2012 Çarşamba

Yeni Aldıklarım

Ben her yerde alacak kitap buluyorum :) Hastaneye gidip geliyorum 2 gündür, yol arasında bir antikacı keşfettim kapısında da 1tl ye ve 2 tanesi 5 tl ye kitaplar var... Bugün hastane dönüşü annemi de sürükleyerek kitapların içinde kendimi kaybederek yepisyeni kitaplar aldım :)


Alttaki 5 kitap tanesi 1 Tl ye aldıklarım... Okul zamanı içinde iki hikayecik olduğu için 2 tl ye alıyordum Harlequinleri... Aziz Nesin koleksiyonuma 2 kitap daha katmış bulunmaktayım... Bu kitapların ikisini de 5 tl ye almış bulunmaktayım... 

Velhasılı kelam toplam 10 Tl'ye yeni bebişlerime kavuşmuş bulunmaktayım... Herkese mutlu okumalar... :)

2 yorum:

  1. ben de arada 1- 2tl ye kitap alıyorum eski kştapçılara ve sepetlerine baktıkça bulunuyor hatta bir daniel steeli 1 tlden bulmam mucize gibiydi seviyorum kitapları:) 2. el kitapları daha bir sevmekteyim.
    not: ben hala sana mail atıcam ama fazla karman çorman günler geçtiğinden pc başına geçemedim:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eski kitapçıların tadı da çok başka oluyor, genelde ben de sahafları daha bir seviyorum... Mis gibi de kokar o eski,sarı sayfalı kitaplar... Hele eve "vay be, ben bu güzelim kitapları resmen bedavaya aldım, canlarım beniiim..." diye dönmenin zevki bambaşka... :)
      Not: Ben de senden mail bekliyorum uzun zamandır, mail kutusunu da her gün kontrol ediyorum... :) İstediğin zaman gönder, elimden gelen en kısa zamanda yanıtlamaya çalışırım... Sevgiler :)

      Sil