14 Eylül 2012 Cuma

True Blood - 5. Sezon


Efenimm, bilindiği üzere True Blood 5. sezonunu da bitirdi. Gerçi 5. Sezon 12. Bölüm 27 Ağustos'ta yayınlanmış olsa da ben daha yeni bitirebildim. İlk 4 Sezonda Sookie; bol bol Bill ve Eric'le uğraşmıştı. Sonra benim en sinir olduğum bölümler olan Mary Ann'li bölümler vardı... Bu sene de Sookie Alcide ile yakınlaşacaktı ki işler değişti... 


Bu seneki konumuz Otorite üzerinde döndü. Ben aslında sevmeye başlıyordum ki otoriteyi Lilith muhabbeti işleri bozdu. Özellikle kan içip içip kendilerinden geçmeleri çok kötüydü... "Bill hep ortalığı karıştırıp işleri mahveden kişi olmak zorunda mısın??" diye bağırasım geldi son bölümlere doğru.  "Umarım bu seferki roldür." diye kendimi teselli de etmeye çalışsam da Bill en sonunda yapacağını yaptı... Spoiler vermek istemesem de Bill gittiğin yol yol değil... 

True Blood'da sevdiğim şeylerden biri ise temponun hiç düşmemesi, sürekli "Yok artık!" diyeceğimiz şeylerin meydana gelmesi... Sookie önümüzdeki sezon hem Bill'le hem de Warlow'la uğraşacak sanırım.
Bu arada Steve ve Russel çok hoş bir çift olmuştu :) Pam ve Tara'yı ise tahmin etmiştim, sadece ne zaman olacağını bekliyordum... Hoyt'a ise içim burkuldu açıkçası. Eric ise adamım ya hiç çizgisini bozmadı :)



 Vampirlerde ilgili diğer romantik ve biraz ergence olan dizilere göre biraz daha sert bir dizi... Bunu bilerek izlenmesi lazım... 
Gelecek sezonda Bill yine neleri batıracak ve Warlow kimdir necidir öğreneceğiz :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder