24 Nisan 2014 Perşembe

Dostluk Tüm Mevsimlerin Adıydı - Danielle Steel


Kitap Adı: Dostluk Tüm Mevsimlerin Adıydı
Yazar: Danielle Steel
Çeviri: Ömer Mülazım
Yayınevi: Novella Yayınları
 Sayfa Sayısı: 351
Basım: Nisan 2014


"Sizi anaokulundan beri seviyorum ve sevmeye de devam edeceğim. Gidin, kendinizi bulun, önemli biri olun. Ne kadar önemli olursanız olun, ne kadar ilerlerseniz ilerleyin, ne kadar yüksek mevkide olursanız olun, sizi ne kadar çok sevdiğimizi unutmayın..."




Futbolcu olma hayalleri kuran Billy.
Oyuncak silahı ve kelepçelerini yanından ayırmayan Sean.
Ailesi varla yok arasında ilgisiz yalnız ve dahi çocuk Andy.
Yemek yapmayı seven, anaç ruhlu Izzy.
Yıldız ışığı taşıyan, yetenekli Gabby. 

Daha anaokulunun ilk günü tanışıp arkadaş olmuşlardı.
Bu dostluk onları bugünlere taşıdı.

Aileleri, kardeşleri, okul, aşk, hayaller ve tüm bunlarla ilgili sorunlar. 
Her şeyi paylaşmışlardı... 

Kitap da tam olarak anaokulunun ilk gününden başlıyor. Ve bölüm bölüm, yaşamlarının her bir dönemi hakkında bilgilenerek onların büyümesine, dostluklarının evrilmesine şahit oluyoruz. 

Neşeli bir şekilde başlayan kitap ilerledikçe hüzünlendiriyor. Yaşamın bir de böyle bir yüzü var diyor. En sonda ne olduğunu ise ancak okuyanlar biliyor. 


Bu benim ilk Daniel Steel kitabımdı. Bir çok yerde Daniel'ın tarzına benzemediğine dair yorumlar okudum. Bu nedenle kitabı değerlendirmekte zorlanıyorum. Bu konuyu açığa kavuşturacak isim Pudra Tozu olabilir ancak çünkü yazarın sayısız kitabını okumuş, büyük hayranıdır kendisi :) Ben ise elimde bulunan Anılar ve Acılar'ı da okuduktan sonra sağlıklı bir değerlendirme yapabilirim anca :)

Sevgiler ve güzel dostluklar... :)


2 yorum:

  1. Kitap basit bi dille yazımlmış duygularada yer verilmemiş tavsiye etmem paranıza yazık olur

    YanıtlaSil
  2. çok etkileyici okurken bir daha ki sayfa için heyecanlandım

    YanıtlaSil