7 Ocak 2019 Pazartesi

Aralık 2018 İdefix Kitap Alışverişim ^^

Merhabalar :)
1 yıllık kitap detoksundan sonra yeniden kitap almaya başladım. Önceliği yeni kitaplardan çok, sevdiğim ve serisini tamamlamak istediğim yazarlara verdim. Bu süreçte insanı en çok zorlayan şey tükenmiş olan kitaplar oluyor tabii ki.

Siparişimi İdefix'ten verdim. Fiyatları diğer sitelere göre daha iyiydi. Ek olarak bir sonraki siparişimde kullanmak üzere 15TL lik de bir indirim kazandım.
Az önce de belirttiğim gibi önceliği 'nasılsa ben bu kitabı alacağım' dediklerime verdim. Ve tarihi aşk romanlarını çok özlediğim için bu siparişte onlara torpil geçmiş olabilirim. :p




Monica McCarty, Koridor Yayınları'nın gözbebeği yazarlarından biriydi. Koridor'un Tarihi aşk romanı basmayı bırakmasından sonra birçok yazar öksüz kaldı. Bir kısmı ise bazı yayınevlerince evlat edindi neyse ki. Monica ise Nemesis'e geçti. Nemesis Kitap düzenli bir şekilde yazarın kitaplarını çıkarıyor. Bende eksik 3 kitap vardı. İskoç Sürgünü, İskoç Esareti ve Aziz. İskoç Esareti sonradan temin edilip gönderildi, aşağıda göreceğiz onu. Not olarak şunu da ekleyeyim yayınevi İki Aşk Arasında'yı tekrar bastı, daha önce Koridor'dan temin ettiyseniz aman dikkat!


Victoria Alexander'ın ilk çıkan serisinin dört kitabı da elimde var. Yeni çıkan bu serisini de edinmek istedim. İlk kitap Evlilik Oyunu, ikinci kitap ise Müstakbel Koca Listesi. Evlilik Oyunu sonradan temin edilip gönderildiği için onu aşağıda göreceğiz ;) Müstakbel Koca Listesi'nin kapağı gerçekten son zamanlarda gördüğüm en güzel tarihi aşk romanı kapaklarından biri. Çok beğendim. Sizce nasıl? 


Lisa Kleypas'ın elimde olmayan Suya Yazılan Hayaller kitabını aldım. Yine elimde olmayan Aşkın Son Yankısı kitabını bir önceki siparişimde almıştım. Friday Limanı serisinin kitapları bunlar. 


Sarah Maclean benim kalemini gerçekten sevdiğim bir yazar. Elimde sadece bu iki kitabı eksikti. Böylece kendisinin çıkan kitapları içinde eksiğim kalmadı. 


Bu serinin elimde olmayan tek kitabı. Hey gidi ejderhalar, kaç sene oldu...


Bunlar ise sonradan temin edilip gönderilen kitaplarım. Biri İskoç Esareti. Diğeri ise seri başlangıcı Evlilik Oyunu. İşte bu kitapla ilgili söylemek istediğim birkaç şey var. Öncelikle Pegasus iyi hoş derken gerek fiyat politikasıyla, gerek serileri yarım bırakmaya başlamasıyla, gerekse kitap boyutu konusundaki kararsızlığıyla epey gözden düştü. Evlilik Oyunu araboy bir kitap. Serinin ikinci kitabı Müstakbel Koca Listesi ise standart boy. Serinin yanyana duruşu ise kabus. Aynı durum SEP'in Taş Bebek ve Bayan Ukala kitapları için de geçerli. -_-
Ayrıca Evlilik Oyunu kitabının Elizabeth Boyle'un Evcilik Oyunu kitabıyla hem isim,hem kapak olarak benzerliği çok enteresan... 


Genel anlamda beni mutlu eden bir alışveriş oldu. Ayrıca kitap alışverişi yazısı yazmayı özlemişim. :) 
Sevgiler. 






Bu yazıyı "benherneysemo.blogspot.com.tr" dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!!

2 yorum:

  1. Harika kitaplar almışsınız. Keyifle okuyun ❤ Victoria Alexandre'ın iki kitabını da hâlâ almadım. Bir de Monica'nin yeni çıkan kitabı İki Aşk Arasında'yı, Koridor Yayınları çıkardığında maalesef almamıştım. Derdim neydi diye çok sorarım kendime :) Ben de bu yıl minik bir liste yaptım. Sadece eksik kitaplarım ve bir iki klasik kitap alacağım. Geçmişte canım çok yandı. Artık nokta koydum. Evdekiler dağ olmuş zaten. Onlar bile yeter aslında. Gece bu saatte kitaplarınızı görmek ilaç gibi geldi ❤ Sevgiler! 🍭

    YanıtlaSil
  2. @İnci Merhabaa:) 1 yıl boyunca hiç kitap almadım resmen detoks yaptım, çok iyi geldi :) Şimdi ufak ufak almam istediğim birkaç kitapla, sonrasında tükenirse kahrolacağım bazı kitapları alıyorum. Bir süre yine kitap almayacağım. Çünkü taşınma sürecinde çok çok zorlandım evdeki kitaplar yüzünden ve hala tam olarak eleyebilmiş değilim. Kitap kitaptır :) Her güncel kitabı okumak zorunda değilim diye motive ediyorum kendimi. Çok teşekkür ederim ^_^
    P.S.: Victoria'nın iki kitabının boyutlarının farklı olması sinir bozucu. Basıldığına şükretmek lazım.

    YanıtlaSil