14 Ocak 2023 Cumartesi

Blogları Canlandırma Projesi 2023 Duyurusu ve Ocak Ayı Teması

 

Merhabalar :) 

2021 yılında başlattığımız Blogları Canlandırma Projesi 2023 yılında da devam edecek! 2022 yılında hayatımdaki değişikliklerden ötürü istesem de dahil olamadım. Bu yıl kaldığım yerden devam etmek istiyorum.

Peki, nedir bu Blogları Canlandırma Projesi? 

Okurix'ten çaldığım kısımla cevaplıyorum: 

"Merhaba bloggerlar! Bloglarını güncel tutmak isteyen ancak yazmaya üşenenler! 'Ben öyle sıkıya gelemem. Kurallar beni boğar.' diyen özgür ruhlar! 2021 ocak ayında başlattığımız projemize bu yıl da devam ediyoruz.

İki sene önce birkaç blogger arkadaşla, blogları hareketlendirmek için bir etkinlik yapma kararı aldık. Bu etkinlik için her ay BCP (Blogları Canlandırma Projesi) grubu olarak bir tema belirliyoruz. 

Ay sonuna kadar temaya uygun olan bir  kitap okuyabilir veya film, dizi, belgesel izleyebilirsiniz. İsterseniz hem kitap okuyup hem de dizi, film izleyebilirsiniz. Bu size kalmış. 

Her ayın başında o ayın konusu hatırlatılacak. O ayın temasına uygun okunup izlenenlerin yorumları ayın son haftasında yayınlanacak. Her ay katılım sağlamak zorunda değilsiniz. Ama katıldığınız ay, diğer katılımcıların o ay için yazdıkları yazıları ziyaret etmelisiniz. Katılım sağlayanların yazılarının linkleri ay sonunda yayınlanacak olan ay sonu raporunda toplu olarak yayınlanacak. Bu sayede blog trafiğiniz arttığı gibi yeni bloglar ve bilmediğiniz film-dizi-kitaplar keşfedebilirsiniz.

Katılmak isterseniz, yorum bırakabilir, etkinlik hakkında merak ettikleriniz varsa sorabilirsiniz. 

2023 Yılı Aylık Temalar




Ocak ayının teması; Gerçeğe Dayanan Olaylar, Biyografi. Hatta Anı ve Hatıralar da
 bu temaya uygun düşecektir. Bu kapsamda dilediğiniz kitabı okuyabilir, film-dizi-belgesel izleyebilirsiniz. Şimdiden keyifli seyirler, keyifli okumalar. :)"

Detaylı bilgi için OKURIX' in blogunu ziyaret edebilirsiniz.

Blogları Canlandırma Projesi grup üyelerimiz;



Bu yazıyı "benherneysemo.blogspot.com.tr" dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!!

8 yorum:

  1. Ay valla katılmak istiyor gibiyim, biraz da tırsıyor gibiyim....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katıl gitsin yaaa :) En kötü ne olabilir ki? İlk sene katıldığımda ben de son birkaç ayı yetiştirememiştim :p

      Sil
  2. bende katılmak istiyorum umarım her ay verimli ve dolu dolu geçer.

    YanıtlaSil
  3. hiçç katılım sağlayamadığım bir etkinlik daha. Umarım bende bir dahaki sefer için katılırım

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar.
    Güzel ve takdir edilesi bir etkinlik.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
  5. Merhaba beni takibe almışsınız. Çok teşekkür ederim. Ben de iade-i ziyarete geldim :)) Sevgiler

    YanıtlaSil