11 Ocak 2017 Çarşamba

FikriMühim: Nescafe White Chocolate Mocha Denemesi


Fikri Mühim'e üye olduğumdan daha önce bahsetmiştim. 
FikriMühim'e dair ürün denemesi yazılarımı okumak için TIKTIK!

Bu kez denemem için gönderilen ürün Nescafe'nin White Chocolate Mocha'sı. 
Nescafe son zamanlarda çıkardığı yeni ürünlerle yelpazeyi bayağı genişletti bildiğiniz gibi. 
Ve iddiası kafelerde içtiğiniz lezzetleri evinize getirmek. 
Daha önce Latte, Sütlü Köpüklü kahve, Mocha derken White Chocolate Mocha'ya da el attı. 

Yeni ürün denemeyi severim. 
Mocha'yı, yani standart çikolatalı versiyonunu denemiş pek hayranı olmamıştım. 
Beyaz çikolatalıyı da aslında bu ürünler gelmeden önce bir arkadaşımla denemiştim. Ve Mocha'yı pek sevmediğim halde, beyaz çikolatalısını beğenmiştim. 

Kargom gelince de severek içeceğim beklentisiyle hemen hazırlamıştım ama o da ne. Dayanılmaz bir koku, acaba sudan mı hazırlanış şeklinden mi bilemedim. O yanmış plastikle bozulmuş kahve arası koku 1 gün evden gitmedi. Sonra tekrar denedim bu kez koku çok hafifti ama tadı yine berbattı. 
Son olarak bu yazıyı yazmadan önceki akşam tekrar denedim ve sonuç aynı, içemeden döktüm. 

O noktadan sonra ürünün bozuk olduğuna kanaat getirdim.
Arkadaşımla içtiğim hoş kokulu, yumuşak içimli kahve nerede, bu tuhaf kokulu, tadı korkunç şey nerede? 

Daha önce denememiş olsam çok olumsuz bir yorum yapabilirdim ama kişisel denememe bakarak hiç fena değildi, hatta güzeldi diyebiliyorum. 

Bana göre tek eksiği vardı, o da şekersiz seçeneğinin bulunmamasıydı. Bu tarz ürünlerde şekersiz seçeneği de bulunmalı diye düşünüyorum.

Sevgiler :*



Bu yazıyı "benherneysemo.blogspot.com" dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder