8 Haziran 2012 Cuma

Hazel - Mehdi - Başkan - Tayfun Şahin







                Tayfun Şahin'in Hazel ve Mehdi'den sonra serinin 3. kitabı Başkan da çıktı...

Yazar: Tayfun Şahin
Yayınevi: Cinemascope

Aşk Serisi Seri Sıralaması:
Hazel #1
Mehdi #2
Başkan #3



Başkan kitabını bana imzalı olarak gönderen yazarımıza teşekkür ederek başlamak istiyorum... :)



Çok üzgünüm ama Başkan bitmedi… Başkan en güzel ve en heyecanlı yerinde en sevdiğiniz dizinin sezon finali gibi yarım kaldı…

Hazel başta benim için çok güzel bir aşk hikayesiydi, sonra en büyük ihanetin hikayesi oldu… Mehdi kafamızda kurduklarımızla, beklentilerimizle alay eder gibiydi. Her kitap, bir önceki kitaba başka gözle bakmanızı sağlıyor. Şimdi benim için Hazel de Mehdi de bambaşka yerlerde… Hazel bitince kafamda onlarca soru işareti vardı, Mehdi’de yüzlerce, Başkan’la bu sayı binlerceye çıktı…

Bir “son” klişelerle alay eder gibi, beklenmedik ve şaşırtıcı… Her olayın içinden başka bir olay çıkıyor. Aşk hikayesiyle başlayan seriyle aşk gerçekten “makam” değiştiriyor.

Yan karakterin olmadığı, her karakterin bir ana karakter olduğu serinin son kitabı Başkan’a gelince bu kitabı da ağzım açık bitirmiş bulunuyorum, o kadar ki tahminlerim azıcık tutsa sevindim, bütün gün elimden düşmedi, o kadar dalmışım ki ineceğim durakları bile kaçırdım. [:)]

Başkan’da tüm olayların arka planında ne olduğuna dair perdeden ufacık bir kısım aralanıyor. Aralanan kısmın arkasında ne olduğunu göremedik ama yine akılları zorlayan şeyler dönmekte…

Okuduğum kitaplarda çok sevdiğim kısımların altını kıyıp çizemesem de bir kenara kesinlikle not ederim… Başkan’ı not etmeye kalksam tüm kitabı yeniden yazmak zorunda kalırdım sanırım… Okumayan arkadaşlar için fazla açmak istemiyorum. Yine şaşırdım, yine etkilendim, bazı yerlerde gülümsedim, bazı yerlerde içim acıdı ve yine kafam allak bullak…

Kısaca okuyun, okutun… 4. Kitapta görüşmek üzere…:)



Bu arada "İnsanı sadece en yakınındaki yok eder..." diyor ya bence insan en çok da  kendini yıkanı seviyor... 






PUANIM :




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder