17 Şubat 2016 Çarşamba

Teslimiyet - Nina Croft (Babysitting a Billionaire #1)



Kitap Adı: Teslimiyet
Yazar: Nina Croft
Orijinal Adı: Losing Control
Çeviri: Ezgi Yüksel
Yayınevi: Nemesis Kitap
 Sayfa Sayısı: 320
Basım: Ekim 2015
Seri: Babysitting a Billionaire #1


Seri Sıralaması
#1 Teslimiyet / Losing Control (Kim&Jake)
#2 Out of Control (Dani&Zach)
#3 Taking Control (Jessica & Declan)


Nina Croft yeni tanıştığımız bir yazar. Kitabın kapağını görür görmez okumak istemiştim, çok beğenmiştim. Normalde kapağa göre karar vermesem de bu kapağıyla cezbeden kitaplardan biriydi. 
Arka kapak yazısı çok karmaşık ve anlaşılmazdı, beni o kadar da heyecanlandırmamıştı. 
Yine de okumak istiyordum. 

Kitabı okuyunca hikayenin arka kapak yazısıyla hiç alakası olmadığını da görmüş oldum. 
Çünkü o onu işe almış yok o gurur yapmış resepsiyon görevlisi olmuş, kitapta bunlara dair hiçbir şey yok o.O 

Ben size işin aslını anlatayım. 
Kim annesini kaybedince zorlu bir dönem geçirir, genç yaşta Michael'la evlenir. Ancak romantik prens gibi duran Michael evlendikten sonra bir anda alkolik, şiddet gösteren bir manyağa dönüşür. Genç ve kendine güvensiz olan Kim bir süre bu adamı çekse de sonradan ondan kurtulur. Boşandığında bir harabeden farksızdır. Bu dönemde Jake ile tanışır. 

Jake eski asker, yeni koruma şirketi sahibi, ve klasik olarak çok yakışıklıdır.
Kim'e kol kanat gerer, iş verir, en yakın arkadaşı olur. 

Kim şirkette tehlikeli görevlere çıkmak istemektedir ancak bunun için Jake'in odasına sızıp kasadaki şeye ulaşması gerekmektedir. Jake bunu şart koşmuştur ama Kim her defasında Jake'e yakalanmaktadır. 

Kim boşandıktan sonra geçen 4 yılın ardından Jake'in desteğiyle artık toparlanmış, yeniden kendini bulmaya çalışmaktadır. Bu süreçte cinsel olarak da bir şeyler yaşamak ister. 
Ama iş yerinde hiç kimse ona bu gözle bakmamaktadır. 
Başta bunun kendiyle ilgili olduğunu düşünen Kim, aslında onların işe alınırken dahi ondan uzak durmaları konusunda uyarıldıklarını öğrenir. 

Jake, onun en yakın arkadaşıyken işin içine tutku girer.
Ve işler karışır. 


Kitabı çok beğenerek okudum. Elimden bırakamadım.
 Evet, bazı şeylere takıldım. 
Öncelikle arka kapak yazısı bir fiyasko. 
Kitabın ilk 2 bölümünde olaylar karma karışıktı, ki ben Kim'in boşandığı eşini Jake sandım, sonra baktım haftalık film günleri yapıyorlar, bir şaşırdım. Kafalar karıştı :) 
Bir de Kim'in saflığına kızdım. Fazlasıyla her şeyden bihaberdi. 
Bunu genç yaşta evlenip sonrasında 4 yıl boyunca kimseyle olmamasına bağlayabiliriz, belki.
Ama biraz abartıydı sanki. 
Onun dışında kitabı sevdim.
Özellikle Jake'in Kim'i sevmesine, arzulamasına rağmen Kim'in o an bir partnerden çok arkadaşa ihtiyacı olduğunu düşünüp, Kim toparlanana kadar 4 yıl boyunca onun arkadaşı, yaslanacağı omuzu olması hoşuma gitti. 

Yan karakterler de sevdiğim yanlardan biriydi. Jessica ve Dani de eski askerlerden. Kim'le dertleşirlerken Dani'nin senaryo yazarı bir adama korumalık yapmak üzere İspanya'ya gidileceği konuşulunca, ben pek bir heyecanlandım. Ve bu karakterlerin de kitabı olduğunu tahmin ettim, ki varmış da. Onları da bekliyorum. ^_^

Kısaca benim için severek okuduğum güncel aşk romanlarından biriydi. 
Sonra kitabın vikitap puanı beni dehşete düşürdü. Ardından rastladığım yorumlarda insanların kitabı hiç sevmediğini gördüm, pek bir şaşırdım. 

Zevk meselesi sanırım. 
Ben bahsettiğim sebeplerden dolayı sevdim. 
O yüzden okumadan önce yorumlara bakıp sizin sevip sevmeyeceğinize bir göz atmanızı öneririm. 


PUANIM: 

Bu yazıyı "benherneysemo.blogspot.com" dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!!

8 yorum:

  1. Goodreads'ı bilmiyorum ama Vikitap'ta en düşük puanı veren ben olmalıyım. Bana çok yapay ve anlatım yüzeysel geldi. Kim'e de bir türlü ısınamadım, aslında ben hiçbirine ısınmadım ya neyse :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunu gördüm :) Zevk meselesi tabii. Kızın bazı olaylarını saçma bulsam da ben kitabı çok sevdim :D

      Sil
    2. Herkesin zevkine bağlı bazıları beğenmeyip bazıları beyeniyor yani kimse kimsenin zevkine söz edemez tabikide güzele benziyor

      Sil
    3. Kesinlikle zevk meselesi. Zaten bu yüzden nedenleri ile bahsetmeye çalışıyoruz ki birinin sevmediği bir yan diğerinin bayıldığı bir şey olabiliyor. :)

      Sil
    4. Aynen sana katılıyorum herkezin zevki farklıdı ve kimse knsanı zevkine söz edemez

      Sil
  2. Senin anlattıklarına göre güzel gibi gözüküyor merak ettim araştıracam daha çok beğenirsem alırım ama merak ettim senin anlatmanla saol

    YanıtlaSil
  3. Güzel anlatmışsın fazla merak etmedim ama iyi

    YanıtlaSil