21 Haziran 2015 Pazar

Senin Yerinde Olsaydım - Lisa Renee Jones (Inside Out / Kayıp Günlükler #1)


Kitap Adı: Senin Yerinde Olsaydım
Yazar:  Lisa Renee Jones
Orijinal Adı: If I Were You
Çevirmen: Hülya Bakça
Yayınevi: Arkadya Bitter
 Sayfa Sayısı: 328
Basım:  Haziran 2015
Seri: Inside Out / Kayıp Günlükler #1

Seri Sıralaması:
#1 Senin Yerinde Olsaydım / If I Were You
#2 Being Me
#3 Revealing Us
#3.2 Rebecca's Lost Journals
#4 No In Between
#5 I Belong to You
#6 All of Me


"Seni korumaya çalışıyorum. İçine atladığın bu dünya; kafanı karıştırıp geride kendinle ilgili bildiğin hiçbir şey kalmayana kadar seninle oynayacak, karanlık, berbat, kendini beğenmiş aşağılık heriflerle dolu."

"Sen de o karanlık, berbat, kendini beğenmiş aşağılık heriflerden biri misin?"

"Ben çok daha kötüsüyüm."


Kendi halinde lise öğretmeni Sara MacMillan, oldukça hareketsiz bir hayat sürmektedir. Yaşadığı sıkıntılı ilişkiden sonra (sıkıntılı az gelir) uzun süredir hayatında kimse olmadan evden işe işten eve yaşamaktadır. Derken eline bazı yollarla bir günlük geçer. Günlükte bir kadının tanıştığı sırlarla dolu adamla yaşadıkları ve oldukça gizemli olan cinsel hayatı anlatılmaktadır. Sara, bu günlüğe ve kadına tarif edemediği bir çekim duyar, yazılanlardan çok etkilenir. Ayrıca günlükteki kadının tehlikede olduğunu düşünür. Ve günlüğün sahibi Rebecca sanki yer yarılmış da yerin dibine girmiş gibidir. 

Sara, Rebecca'yı bulmayı ve hayatını ona geri vermeyi kendine görev edinir. Rebecca'nın ayak izlerini takip ederken girdiği dünya ve bu süreçte tanıştığı Chris ve Mark'la yaşananlar Sara'yı hayal dahi edemeyeceği yerlere götürür. Ve bu kayıp kadınla çok fazla ortak özelliğini keşfeder. Rebecca'yı bulmaya çalışırken, Rebecca mı olmuştur? 


Seride beni cezbedecek her şey var. Gizemli bir günlük, kayıp bir kadın, onu bulmaya çalışırken kendini bambaşka bir hayata atan başka bir kadın... Yani kitabın ait olduğu tür yetişkin romans ancak bana göre daha fazlası var seride. Gizemli kısımlar beni inanılmaz derecede çekti. 

Yukarıda linkini verdiğim röportajda yazara da bildirdiğim gibi ben kesinlikle Team Mark'ım!
Kitabın başından sonuna kadar beni çeken bir karakterdi. 3:) 
Chris'i ise kitabın başlarında pek sevmemiştim, ardından sevmeye başladım, şimdilik aramız iyi ^_^

Karakterleri çok sevdim. Olayların geçtiği mekanların çok güzel ve canlı anlatıldığını fark ettim, bu da çok hoşuma gitti. Salt cinselliktense etkileyici, iç içe, farklı, merak edilesi olayların da anlatılıyor olması kitaba sevgimi+saygımı arttırdı. Ve çok can alıcı bir yerde bitti. *_* 

PUANIM

Bu yazıyı "benherneysemo.blogspot.com" dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!!

1 yorum:

  1. blogumdaki yazımda seni mimledim umarım müsait olduğunda bakarsın görüşlerini açıkçası merak ediyorum:)
    adres: http://birkitapolsam.blogspot.com.tr/2015/07/mim-5n1k.html

    YanıtlaSil