24 Eylül 2016 Cumartesi

Sonsuz Sevgilerimle - Julia Quinn (Bridgertons #5)



Kitap Adı: Sonsuz Sevgilerimle
Yazar: Julia Quinn
Orijinal Adı: To Sir Phillip With Love 
Çeviri: Murat Sarlıcalı
Yayınevi: Epsilon Yayınları
 Sayfa Sayısı: 356
Basım: Mayıs 2014
Seri: Bridgertons Serisi



Eğer insan aşkı bulmamışsa, yalnız kalmak daha mı iyiydi?

Okunup yorumlanmayan kitaplarda bugün. :)
Okuyalı uzunca bir süre geçmişti ve taslaklarda bekliyordu bu kitap; okunup yorumlanmamışlara da bir el atayım dedim. 

Eloise Bridgerton 28 yaşına gelmiş, sayısız evlilik teklifi reddetmiştir. Artık ona sosyetenin kriterlerine göre evde kalmış denebilir. Aslında Eloise bundan çok da şikayetçi değildir. Elbette seveceği bir eşi, güzel bir yuvası olmasını o da ister ama daha önce buna yaklaşan bile biriyle karşılaşmamıştır. O sürekli yazdığı mektuplarıyla ve daima mürekkepli elleriyle bekar hayatından memnundur. 

Ömrünü birlikte geçirmeyi düşündüğü, kendisi de evde kalmış en yakın arkadaşı Penelope evlenince Eloise bir anda boşluğa düşmüş hisseder ve bir yıla yakındır mektuplaştığı Sör Phillip'in tanışma ve birbirlerine uygun olup olmadıklarını öğrenme teklifini kabul ederek ailesine haber vermeden kaçar ve soluğu taşradaki Ramsey Malikanesi'nde alır. 

Sör Phillip mektuplarındakine hiç benzemiyordur, üstelik Eloise'e mektuplarında bahsetmediği bazı durumlar içerisindedir. 

***
Bir kadına kur yapmayı istemek, bunu nasıl yapacağını bilmek anlamına gelmiyordu.

***


Eloise  geveze, aceleci, tuttuğunu koparan, inatçı bir kişilik. Bir önceki kitapta ona sinir olduğum kısımlar  olsa da bu kitapta kendisini pek bir sevdim. Özellikle çocuklara yaklaşımı şefkati, buna rağmen göze göz, dişe diş halleri çok hoşuma gitti, bazı yerleri içime dokundu. 

Phillip'in kendi çocuklarına yaklaşamaması, onlarla arasına mesafe koyuşu, bocalamaları etkileyiciydi. Güçlü, iri, akıllı, becerikli bir erkeğin söz konusu geveze bir kadınla, yaramaz iki çocuk olunca yaşadığı çaresizlik okunmaya değerdi.

Mutlu bir ailenin ne kadar önemli olduğunu hem Bridgertonlara her bakışında hem de Phillip'in yaşadıklarını okuyunca görüyor insan. 
Bu kitapta da Bridgerton erkeklerinin toplandıkları sahneyi çok sevdim, çok güldüm. :) 
Bridgertonlar bambaşka ve harika bir aile gerçekten. 

***
Soru soran bir kadından kork, çünkü asla doğru cevap veremezsin.

***

Bridgertons serisi kitaplarında sevdiğim ayrıntılardan biri bu kitapta da vardı. Bölüm başlarındaki eklentiler. Sonsuz Sevgilerimle'de de mektup yazmayı seven Eloise'in daha önce yazdığı mektuplardan konuyla alakalı alıntılar vardı ve hoşuma gitti. ^^

Bridgertons serisi sevdiğim ve hala okumamış olan varsa türü sevenlere okumasını önerebileceğim tarihi aşk romanı serilerinden biri. :)
Sevgiler :*


 

Bu yazıyı "benherneysemo.blogspot.com" dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!!

8 yorum:

  1. Emeğinize sağlık, ben de kitappaneli.blogspot.com.tr isimli bir kitap bloğu oluşturdum, daha çok yeniyim ama keyifle yazılarımı yayınlıyorum, takip ederseniz sevinirim

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. Harika bir kitap,zaten Bridgertons serisinin bütün kitapları harika.Seriyi kesinlikle bitirmelisin,müthiş bir şey. :)

    YanıtlaSil
  3. Slm yarcimci olursaniz cok sevinirim . Yillar once kitap okumustum yazari ve ismini hatirlamiyorum tekrar okumak istiyorum. Hatirladigim konusu şu kizin abisi bas erkek karakterin dusmanidir onu tutsak eder . Kiz abisinin tacizlerine maruz kalir onun ne kadar acimasiz oldugunu bilir . Ve adami kurtarmaya karar verir . Adami kurtarirken ayaklarinin donmus oldugunu fark eder ve karnina bastirir ayaklarıni aklimda bunlar kalmis bide adam kizi yayinda goturur . Kiza asik olur kizda ona kiz dağda bi kurdu besler vs vs ve sonunda o kurt kizi kurtarir lutfen ismini yada yazari bilirseniz soylermisiniz konu disi ama yardimci olursaniz sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumu okurken sorunuza denk geldim.Davetsiz misafir gibi oldu ama bahsettiğiniz kitap Julia Garwood-Yazgı kitabı olabilir.Güzel bir kitaptı ☺

      Sil
    2. Valla harikasınız, ne diyeyim ^_^

      Sil
    3. Teşekkürler sayenizde yorumları okuyup kitaplara koşuyorum.Emekleriniz çok...😊

      Sil
  4. Yorumu okurken "ki kitabı okuma kararı vermeme sebep oldu" sorunuza denk geldim Huriye hanım.Bahsettiğiniz kitap Julia Garwood-Yazgı olabilir.Güzel bir kitaptı.☺

    YanıtlaSil
  5. Merhaba yıllar önce bir seri okumuştum aklımda bridgerton kardeşler olarak kalmış ama şimdi kitapları inceleyince aradığım kardeşe denk gelemedim en küçükleri kızdı ve eğer karıştırmıyorsam anneleri ölmüştü bide kız son kitapta daha küçük kendini çok çirkin görüyordu ve erkeksi giysiler giyiyordu bir gün at sürerken bir at arabasıyla çarpışıyordu o arabadanda abilerinn bi soylu arkadaşımı ne çıkıyodu o kıza çirkin olmadığını büyüyünce çok güzel olacağını söylüyordu kızda ona takıyodu kafayı evlenicem fln diyodu senle adam sarışın falandı galiba ya denk gelen olursa yoruma lütfen cevaplasın uzun süredir arıyorum bulamıyorum hangi seri ve yazara ait olduğunu

    YanıtlaSil