22 Ocak 2016 Cuma

Damla Sakızlı Kahve Sevgisi


Damla sakızı kokusunu sever misiniz? 
Ben bayılırım *_* 

Bir muhallebide, bir tatlıda, alelade bir sakızda bile kokusunu almak hoşuma gider. 
Bir de kahvelerin içinde çok çok severim. 

Daha önce blogda birçok kez içecek denemelerimden bahsettim. 


Gibi. :) 

Bu kez damla sakızlı kahveden bahsetmek istedim. 
Damla sakızını hem Türk kahvesinde, hem de granül kahvede seviyorum. 
Özellikle Türk kahvesinde. Aslında Türk kahvesine çok fazla atraksiyon eklemek isteyen biri değilim, sadece damla sakızlı veya sütlü versiyonlarını yapıyorum. 
Granül kahve konusunda ise sınır tanımıyorum :p
Aromalardan çikolatalara her şey deniyorum. 


Damla sakızlı kahveyi ilk kez Kahve Dünyası'nda denemiştim ve satın almıştım. 
Hem Türk kahvesinde, hem granül kahvede güzel oluyor,
Ama her zaman yol düşmeyebiliyor ya da unutulabiliyor. 
Hal böyle olunca marketlerde hazır damla sakızları var, neden olmasın? dedim. 

Damla sakızı alıp havanda dövdüm, içine biraz kahve ekleyip minik bir kavanoza ayrı olarak koydum. Canım damla sakızlı istediğinde oradan yapıyorum ve hiç fena olmuyor. 

Unutmadan ekleyeyim paketi satın aldığınızda renkli minik bir paket içinde de mum çıkıyor, o sakız gibi çiğnemek isteyenler için, gaza gelip onu da kahvenize atmayın :)

Damla sakızını çok kullanıp kahvenin tadını öldürmemeye de dikkat edin. 


Benim gibi kahve muz ikilisini seven biriyseniz, damla sakızlı kahveyle de güzel gidiyor, not edeyim dedim. Keşke elimde olsa da görsellerle birlikte kokusunu da size buradan ulaştırabilsem. 

Damla sakızı kokusunu seviyorsanız deneyebilirsiniz, yoksa hiç yaklaşmayın daha iyi :) 
Sevgiler :* 

 
Bu yazıyı "benherneysemo.blogspot.com" dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!!

2 yorum: