18 Kasım 2015 Çarşamba

Yatağımdaki Serseri - Sabrina Jeffries (Hellions of Halstead Hall #2)



Kitap Adı: Yatağımdaki Serseri
Yazar: Sabrina Jeffries
Orijinal Adı: A Hellion in Her Bed
Çeviri: Ayhan Akbaş
Yayınevi: Epsilon Yayınları
 Sayfa Sayısı: 365
Basım: Kasım 2011
Seri: Hellions of Halstead Hall #2

Seri Sıralaması:
#3 Sır Gibi Sakladım / How to Woo a Reluctant Lady (Minerva&Giles)
#4 Vahşi Bir Lordun Kollarında / To Wed a Wild Lord (Gabe&Virginia)
#5 Son Çarem /A Lady Never Surrenders (Celia&Jackson)
#6 Öyle Bir Geceydi ki / 'Twas The Night After Christmas (Pierce&Camilla)


"İstediğiniz zaman ağabeyinizi götürebilirsiniz. Onu özlemeyeceğimizi garanti ediyorum," dedi Annabel yüzünü ekşiterek.
Jarret hariç herkes güldü. "Biraz bile mi?" İpeksi  sesi vücudunu baştan sona titretmişti. 
(...) "Sadece kasaba halkını bir şarkıyla korkutacak birine ihtiyacımız olduğu zaman."
Gabriel güldü. "Tanrım, Jarret'ın şarkı söylemesini duyduysan ondan kurtulmak istediğin için seni suçlamıyorum. Minerva'nın konuşmasını boş verin, duvardaki boyayı Jarret'ın şarkı söylemesi söker asıl. Sütü bile kesebilir. Hatta-"
"Yeter!" dedi Jarret rahatsız olmuşçasına. "Ne kadar kötü şarkı söylediğimin farkındalar."

Sharpe kardeşler serisi ailenin iki numaralı çocuğu Jarret'la devam ediyor. Anne ve babaları skandal bir şekilde ölen kardeşler büyükanneleri tarafından büyütülmüştür. Yaşları gelip geçmesine rağmen hiçbiri evlenmediği için büyükanne Hetty'nin ültimatomuyla beş kardeş bir yıl içinde evlenmek zorundadır, aksi takdirde mirastan mahrum olacaklardır.

İlk kitapta evlenen Oliver'dan sonra sıra ailenin kumar bağımlısı serserisi Jarret'a gelmiştir. Jarret çocukluğunu büyükanne ve büyükbabasıyla birlikte ailenin bira imalathanesinde geçirmiştir. En büyük hayali ise bir gün orayı yönetmektir. Ancak ona bir şans tanımak isteyen Hetty onu Eton'a göndermiştir. Orada ezilen Jarret, ancak kumar yeteneğiyle çocuklardan kurtulmuştur. Yıllar önce kurtarıcısı olan bu alışkanlık onun için bir yaşam tarzına ve geçim kaynağına dönüşür. 

Ancan Hetty ona özel bir teklifte bulunduğunda bunu reddedemez. Bira fabrikasını bir yıl boyunca yönetmesi karşılığında evlilik şartından muaf olacaktır. 
İşe başlar başlamaz odasına dalan kız ona iş teklif eder. Ailesinden kalan bira imalathanesi zordadır. Eğer ona yardım ederse iki taraf da karlı çıkacaktır. Jarret bunu kabul etmeyi düşünmezken onu kumar oynadığı kulübe kadar takip eden Annabel ona bir bahis teklif eder. Annabel kazanırsa  Jarret ona yardım edecektir, eğer kaybederse onunla bir gece geçirecektir. Jarret bu bahsi kazanacağından çok emindir ama Annabel gerçekten çok dikkat dağıtıcı bir kadındır.


Bahsi kaybeden Jarret, Annabel'in yaşadığı taşra kasabasına doğru yola çıkarken kadına  duyduğu çekime karşın onun bir şeyler sakladığından emindir. Bu sır birahaneyi tehlikeye sokacak kadar büyük müdür?

Kalp ağrısı çekmemenin en kolay yolu ona sahip değilmişsin gibi davranmaktır.

Bu seriyi çok seviyorum ^_^ Bu kitaba da bayıldım. Ben kitabı bitirdim dediğimde blog ikizim Kitap Tutkusu düşüncelerimi sordu, ben de çok sevdiğimi söyledim ve biraz konuştuk. Serinin içerisinde en çok eleştirilen kitap olduğunu öğrendiğimde ise oldukça şaşırdım. Sorun Annabel'in daha önce bir ilişkisi olması mıydı acaba diye düşünmeden edemedim? Annabel çok sıkıntılar çekmiş biriydi ve bunlar kitaba o kadar güzel yedirilmişti ki, ben çok beğenerek okudum. İlk kitaptan aşağı kalır hiçbir yanı yoktu. Aksine Annabel'in yaşadığı olayların onu ve hayatını şekillendirilişini okumak beni çok etkiledi.

Çoğu kısımdaki ikilemleri, beklentileri, duygu dalgalanmalarını hissettim. Geordie çok şirindi, onun boyundan büyük konuşmaları çok hoşuma gitti :) Bu kitapta en az Celia'yı gördük, ondan da haber almak isterdim. 
İlk kitabın çiftiyle yaptığı konuşmalar ve onun hemen öncesini okurken yüzümde kocaman bir gülümseme vardı. Favori sahnelerimden biriydi.


Ama benim en çok merak ettiğim kitap Minerva'nınki. 
Daha seriye başlamadan önce en çok merak ettiğim ve beni en çok çeken kitap oydu. 
Bir kitabı seveceğime kolay kolay emin olmam ama bu kitapta bunu derinden hissediyorum.

Bakalım Sharpe kardeşleri ve bizi neler bekliyor?


Hayat, sahip olduklarının tadını çıkarmaktı, ne kadar zamana sahip olursan ol. Senin için değerli olanlar kaybetmek her zaman çok zor olsa da onlara sahip olmamak çok daha zor bir durumdu.


PUANIM: 
Bu yazıyı "benherneysemo.blogspot.com" dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder