24 Temmuz 2015 Cuma

Kitap Alışverişi *_* Selam, Tatlı Kitaplar :3

Baktım da Nisan ayından beri kitap alışverişi yazısı yazmamışım. Aslında bu süreçte dolu kitap aldım ama bazı nedenlerle kitap alışverişi yazmaya küsmüştüm. Bu alışverişi yazmak istedim.
Alışverişimi Okuoku'dan yaptım. Pegasus Yayınları'nda %32 indirim vardı. Nemesis Yayınları'nın birçok kitabı 9.90 TL idi. Shall we begin?


En en güzel kitabımla başlayayım *_* Trenzalore'un ne anlam ifade ettiğini Whovian'lar iyi bilir. O yüzden bu hikayelerin Doctor  Who efsanesinin farklı bir yönünü ele alacağı belli. Ben sipariş verdiğimde önsiparişteydi *_* Gelir gelmez yollamışlar. Yine dolu DW ayracım oldu. *w*
Doctor Who ve Dw Kitaplarıyla ilgili yazdığım tüm yazıları okumak için TIKTIK!


Bu tarz sevdiğim kitapların içini ben çok merak ederim. Aranızda da merak edenler olduğunu düşündüğüm için benim için özel kitapların içeriğini paylaşmadan geçmem. Trenzalore Öyküleri'nin içeriği işte böyle güzel. İçindeki öyküleri de görebilirsiniz. 


Dex Yayınları'ndan tek bir kitap aldım. Gamble Kardeşler serisinin çıkmasını nasıl heyecanla beklediğimi ŞU yazımda yazmıştım. Bu arada kapak enfes olmuş. Kitap incecik 167 sayfa civarı. 3 kitap tek kitap olabilirmiş, o derece :D Görev: Sağdıcı baştan çıkarmak! 


Nemesis Yayınları. Neredeyse tüm kitaplarını aldığım, takip ettiğim bir yayınevi. Elimdeki eksik kitapları bu siparişte aldım. Hafta Sonu Kaçağı'nın yazarından Hiç Hesapta Yokken ve Yasak Sevgili'nin yanı sıra çok sevdiğim yazar Christine Bell'in SevgilimiBuldum.com kitabını da aldım. Sürpriz Balayı'ndaki erkek karakterimizin kızkardeşi Cat'in hikayesini anlatıyor. Bu yazar sevdiğim yazarlar arasına çoktan giriverdi. 


Ve Pegasus Yayınları. En çok almak istediklerimi aldım. Bridget Jones serisinin son kitabını ne kadar beklediğimi vs ŞU yazımda yazmıştım. Şans mıdır nedir, kısa bir süre sonra set halinde seri tekrar çıktı. Diğer kitaplar elimde olduğundan sadece 3. kitabı satın aldım. Çarpışma, Tehlikeli Temas zaten çevrilmesi beklenenlerdendi. Sylvia Day'in ise historical romance'larına bayıldığımı ara ara yazarım. Tek eksik kitabını da siparişe ekledim. Sana Soyundum ve Günaha Davet yorumları için kitap isimlerine tıklayın. 


Ve bu siparişin güzeli Silber *_* Kerstin Gier'in Aşk Tüm Zamanların İçinden Geçer serisiyle bende apayrı bir yeri vardı. Yeni serisinin çıkması beni inanılmaz sevindirdi. Rüyalar diyor annem *_* 
Ayrıca diğer seri gibi ciltli! Kapak harika ama üzerindeki gözden hiç hoşlanmadım. :D


İç tasarımını da göstereyim.Çok hoş bir iç tasarımı var. Ama şu sevmediğim göz her yerde. :D


Kitapların toplu hali ise böyle. 
Okuoku ayraca doyurmuş bu sefer. 
Bu sipariş beni çok çok mutlu etti. 

Sizler neler okuyor, hangi kitapları almak için sabırsızlanıyorsunuz? 
Sevgiler :* 
Bu yazıyı "benherneysemo.blogspot.com" dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!!

4 yorum:

  1. Hepsi birbirinden harika *_* keyifle oku ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, daha güzelleri senin olsun OBD'm *w*

      Sil
  2. Hepsine aşık olduum 😍 keyifli okumalar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, daha güzelleri sizin olsun ^^

      Sil