20 Nisan 2015 Pazartesi

Fikri Mühim: Tony&Guy Saç Ürünleri Deneyimim


Saçlarımla her daim başım derttedir. Üstleri düz olan saçlarım uçlara doğru dalgalanıyor. Başım dertte derken, şekil vermekte çok zorlanırım, tutturduğumda da bu şekil en fazla 10 dk sürer. Evin kapısından çıkmadan ön kısımlar kendi kendine anlamsızca kıvrılmaya başlar bile :D 

Allah'ım kitap blogu olarak saçlarımdan bahsedeceğim hiç gelmezdi aklıma :D 
Neyse devam edeyim; bu durum kuaföre gitsem de pek değişmez. Saçlarım her daim kafasına göre takılır. 

Fikri Mühim'den bana denemem için Tony&Guy ürünleri sunulunca  kabul ettim. Hani merak ettim, belki bu sefer işe yarar diye. 

Deneyimlerimden bahsedersem, zamanında çok saç spreyi kullanmışlığım vardır, isyankar saçlarımın şeklini korumak için. Ama hem işe yaramadılar, hem iğrenç kokuyorlardı, hem de saçta yapış yapış yağlı bir tabaka bırakıyorlardı. Kuruduktan sonra kalıba dökülmüş beton gibi olduğundan elimi saçımın içinden bile geçiremiyordum. Berbat bir durum. Bu nedenle saç spreyi kullanmayı bıraktım. Uzun süredir de kullanmıyordum, saçlarımı kendi haline bırakmıştım. 

Tony&Guy'ın saç spreyine bayıldım *_* Birkaç kez kullanma fırsatım oldu. Şoklara uğradım. Çünkü rahatsız edici bir kokusu yok ve saçlarımın şekli hiç bozulmadı o.O Üstelik hiçbir tabaka bırakmıyor, saçım sanki hiç sprey kullanılmamış kadar doğal duruyor. Konu benim saçlarım olunca pek bir şaşırdım. Bundan sonra da kullanmaya devam etmeye karar verdim. 


Saç pudrasını da denemek için pek müsait biriyim çünkü saçlarım çabuk yağlanır. Ön kısımlar hemen düşer, şekli hemencecik bozulur. Hacimli bir model yapmış olsam da evden çıkar çıkmaz düşer. 

Pudranın vaadi ise saçınızdaki yağlı görüntüyü gidermek, hacim vermek, şeklin daha kalıcı olması. Nasıl olur, pudranın izi kalmaz mı? diye düşünmedim değil. Ancak sürünce gördüm ki böyle bir şey yok. Cidden o yağlı, pasaklı görüntüyü ortadan kaldırıyor. Yani en kötü zamanınızda güzel bir fırsat çıkar ya öyle zamanlarda kullanmak için de birebir.

Hani evde pijamalarınızla oturduğunuz tembel ve dağınık günleriniz olur ya. Öyle bir günde çat diye bir iş görüşmesi teklifi gelir ve yarım saat içinde acilen çağırılıyorsunuzdur. Yol zaten daha fazla sürüyordur ve 3 dk lık bile duş alacak vaktiniz yoktur. Üzerinize aceleyle bir şeyler geçirir, üzerine de görüşmeye geç kalırsınız. Saçlarınızın haline mi yanarsınız, görüşme için mi gerilirsiniz? Muhtemen bu halde hiç şansınız yoktur. Böyle zamanlar için de pudranın birebir olduğunu fark ettim. Ne senaryo yazdı şimdi durup dururken demeyin, çünkü bu anlattıklarımı birebir yaşadım :D Evet, öyle bir halde iş görüşmesine gitmiştim. Bu arada işi almıştım. :D 

Dediğim gibi ben saç spreyinin hastası oldum. Muhtemelen kullanmaya devam edeceğim. 
Edit: Pudra da en çok kullandıklarım arasına girmeyi başardı.

Özelime bu kadar girdiğime inanamayarak yazımı bitiriyorum. :)
Sevgiler :* 


Bu yazıyı "benherneysemo.blogspot.com" dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!!

2 yorum:

Sanatin Sakli Sirlari dedi ki...

Bende bu ürünü çok merak ediyordum, şimdi senin tepkinle daha bi alasım geldi *-* Hele şu saç pudrası nasıl oluyorda düzeltiyor valla şaştım heralde çabucak koşup alıcam heralde ^-^ Çok güzel bir yazı olmuş elinize sağlık :*

Benherneysemo dedi ki...

Saç spreyinden çok memnun kaldım *_* Pudra ise dediğim gibi zor anlarda idare etmek için kullanılabilir.
Çok teşekkür ederim yorumunuz için ^_^