27 Ocak 2015 Salı

MİM: Kendi Kitabını Yarat


Zeynep's Library tarafından etiketlenmişim ^_^
Kendisine teşekkür ediyor, sorulara geçiyorum hemen.

1) Bir kitap yazmaya karar verdiniz. Türü ne olurdu?
Tabi ki Fantastik! Hatta gothic fantastik yazmak isterdim.

2) Bu kitabı bir serinin başlangıcı mı yoksa bağımsız bir roman şeklinde mi yazardınız?
Artık her kitap seri olarak çıktığı için seri kitaplardan biraz bunalmış durumdayız. Sanırım konu ve gidişat belirlerdi bunu. Muhtemelen seri olurdu :( Ama kesinlikle sonradan seri uzatma işine girmemeye çalışırdım.

3) Kitabınızın baş karakterinin ya da karakterlerinin isimlerini ne/neler koyardınız?
En kötü olduğum konu. Yazayım ama isimlerini ben vermeyeyim. Bu konuda kahramanların bir kahramanlık yapıp isim hak etmelerini bekleyecek kadar kötüyüm. 


4) Her yazarın etkinlendiği başka yazar ya da yazarlar mutlaka vardır. Peki sizinkiler hangileri?
Aklıma hiçbir isim gelmedi şu an o.O Anne Rice olabilir. 
Aşk yazsaydım Marie Force'dan etkilenirdim herhalde. Bilemedim, zor soru. 

5) Kitabınızın nerede geçiyor olmasınız isterdiniz? (Hangi ülke, şehir, köy vs). Ya da kitabınız kurgusal bir dünyayı anlatıyorsa orası nasıl bir yer olurdu?
Ürkütücü, kasaba ya da şato gibi ücra bir yerlerde geçsin isterdim *_* 
Ya da kendim sıfırdan bir dünya yaratmak isterdim. Onu tek tek örmek çok keyifli olurdu. 

6) Kitabınızı ilk olarak kime imzalayıp verirdiniz?
Kitap yazmaya karar versem, ben daha kitap yazmaya karar verdiğim an benden imza isteyecek birkaç güzel*_* isim var, onlar kendini biliyor. :* Kim imza isterse ona verirdim, bizde zorlama yok :p


7) Gelelim en önemli soruya, kitabınızın ismi ne olurdu?
İsim koymakta zorlanırım demiştim değil mi? Ama aklımda bir kelime var ki kitabımın adında geçsin isterdim kesinlikle. 

8) Sizce kitabınızı en güzel şekilde anlatan 3 kelime ne olurdu? 
Özgün olmasını isterim öncelikle. Ayrıca sarsıcı ve unutulmaz. Havalar havalar :p


Beni bu keyifli etkinliğe etiketleyen Zeynep'e tekrar teşekkür ederim. 
Ben de One Better Day'i etiketliyorum :*
Ayrıca yapmak isteyenleri de davet ediyorum. 
Sevgiler ^^

Bu yazıyı "benherneysemo.blogspot.com" dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!!

1 yorum:

  1. Yine harika bir mim ^_^ Aklındaki o kelimeyi merak ettim, söylemeden geçemeyeceğim :)

    YanıtlaSil