2 Kasım 2014 Pazar

Şehir Ölüsü - Charlaine Harris (Güneyli Vampirler #2)



Kitap Adı: Şehir Ölüsü
Yazar: Charlaine Harris
Orijinal Adı: Living Dead In Dallas
Çeviri: Yiğit Değer Bengi
Yayınevi: Artemis Yayınları
 Sayfa Sayısı: 352
Basım: 1. Basım / Temmuz 2009
Seri:  Güneyli Vampirler / The Southern Vampire Mysteries #2
ya da
Sookie Stackhouse #2

Seri Sıralaması: 
 #2 Living Dead in Dallas / Şehir Ölüsü
#3 Club Dead / Kulüp Ölüsü
#4 Dead to the World / Cadı Ölüsü
#5 Dead as a Doornail / Ölüler Ölüsü
#6 Definitely Dead / Yılın Ölüsü
#7 All Together Dead / Hepimizin Ölüsü
#8 From Dead to Worse /tünün Ölüsü
#9 Dead and Gone / Peri Ölüsü
#10 Dead in the Family / Aile Ölüsü
#11 Dead Reckoning / Patron Ölüsü
#12 Deadlocked
#13 Dead Ever After



Bill'in bir tür hastalığı olduğuna inandığım günlerde, aslında daha mutluydum. Ama artık mitoloji ve efsaneler diyarına hapsettiğimiz bir takım yaratıkların, ortaya çıkıp gerçeklerini ispat etmek gibi kötü bir huya sahip olduğunu biliyordum. 

Garson kız Sookie Stackhouse'un maceraları devam ediyor!
İlk kitapta nihayet hayalini kurduğu vampir erkek arkadaşa sahip olan Sookie bu kez kusur gördüğü telepati özelliğini bir yetenek olarak görmeyi öğrenmek zorunda!
Erkek arkadaşı nam-ı diğer Sünepe Bill'le :p bir önceki kitapta vampirlerin bölge şerifi Eric Northman için bir iyilik yapmışlardı. Bu kez Sookie sözde hayatını kurtaran Eric'in isteği üzerine Dallas'a bir olayı aydınlatmaya gidiyor. Hayatı zaten Eric yüzünden tehlikeye girmiş olduğuna göre buna hayat kurtarma denirse tabi!
Bunların yanında iş arkadaşı LaFayette ölü bulunmuştur. LaFayette söz konusu olduğunda bu cinayetin bir çok nedeni olabilir ama şimdilik kimse gerçek nedeni bilmiyor. Dallas'taki görevi ise kayıp bir vampiri bulmaktır ve Sookie, her zamanki gibi başını belaya sokmayı başarıyor.

Bu kitapta Bill gerçekten etkisiz elemandı. Eric ise göz doldurmaya devam ediyor :)
Kitap akıcıydı. Olaylar ivme kazanmaya başladı. 
Dizide sıkı bir Lafayette fanı olarak, bu kitapta ölüvermesine çok üzülmüştüm. Kitabın ilk sayfalarında öldüğünden spoiler saymıyorum :)
Serinin 7 kitabını okudum ama birikmiş çok fazla yorum olduğundan malesef vakit buldukça girmeye çalışıyorum. Yoğun günler :( 
Devamını kısa sürelerle yayınlamak istiyorum. 

Sevgiler :*

PUANIM: 

Not: Elma - limon suyu sever misiniz? Ben bayılırım ^_^

Bu yazıyı "benherneysemo.blogspot.com" dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!!

1 yorum: