3 Eylül 2014 Çarşamba

Hep Seni Bekledim - Jennifer L. Armentrout (Wait For You #1)


Kitap Adı:Hep Seni Bekledim
Yazar: Jennifer L. Armentrout (J. Lynn)
Orijinal Adı: Wait For You
Çeviri: Serkan Göktaş
Yayınevi: Dex Plus
 Sayfa Sayısı: 415
Basım: 2014
Seri: Wait For You #1

Seri Sıramalası
#1 Hep Seni Bekledim (Wait For You) - Cam&Avery
#1,5 Trust in Me - Cam&Avery (Cam'in gözünden ilk kitapta olmayan kısımlar)
 #2 Be With Me - Teresa&Jase (Cam'in kızkardeşi ve arkadaşı)
#2,5 The Proposel - Teresa&Jase
#3 Stay With Me - Jax&Calla
#4 Fall With Me
#5 Forever With Me
#6 Fire in You


Her an patlak ermeye hazır bir felaket gibiyiz...

Jennifer L. Armentrout'un kalemini çok seviyorum. İster fantastik olsun ister romans; young adult türünde bana göre tartışmasız derecede başarılı kalemlerden. Henüz okuyup beğenmediğim bir kitabı olmadı.
Tabi bu sizin türü sevip sevmemenizle de alakalı... 

Hep Seni Bekledim Jennifer'ın  romans türündeki kitaplarından.
Avery, 14 yaşında yaşadığı olayı bir türlü unutamamaktadır. Daha doğrusu ailesi de çevresi de unutmasına izin vermemektedir. Konu sürekli farklı versiyonlarıyla anlatıla anlatıla taze tutulmaktadır. Avery en sonunda buna dayanamaz ve üniversite okumak için ailesinden ve çevresinden çok uzak bir yere gelir.
Tek istediği bakışlardan rahatsız olmadığı bir ortamda yaşamaktır.
Sessizce okula gitmek..

Ancak daha ilk gün bir felaketle karşılaşır. Cam!
Gerçek olamayacak derecede mavi gözlere sahip, okulun efsane yakışıklısı.
Ve ilk günden kızımız bu efsaneye çarpar. 
Sürekli karşısına çıkan Cam'le bir de aynı apartmanda oturmaktadırlar.

Cam de Avery'i gözüne kestirmiştir. Avery sürekli mailler ve gizli aramalar aldığı geçmişinden bir türlü kurtulamazken Cam'le nasıl bir gelecek kurabilirdi ki?
Üstelik Cam'in de sakladığı bir şeyler varken.... 

---

Yine bir Jennifer klasiği, harika bir kitap.
Severek ve heyecan içinde devamını merak ederek okudum.
Karakterleri sevdim.
Duygular çok güzel anlatılmıştı.
Avery'nin arkadaşları Brid ve Jacop'ı çok sevdim :)

---

1,5 nolu kitap Cam'in ağzından ilk kitapta öğrenemediğimiz şeyleri anlatacak. 
Umarım Dex Plus ara kitapları da çıkarır. 

Yazarın ise en merak ettiğim serisi  ise Gambler Brothers serisi. Çıktığı gün ikizim mod D&R da alıp soluğu,  bitirene kadar hayatla ilişiğimi kesmek istiyorum.  Tabi dayanamayıp orijinalinden okumazsam :p


PUANIM: 



ALINTILAR:

Cam mütevazılığı konulu alıntı:

Avery: Rahatsız edecek başka kimsen yok mu senin?
Cam: Varlığımla ödüllendirebileceğim sürüyle insan var ama ben seni seçtim. 

---

Cam: Her zaman yarın vardır.
Avery: Ne olacak yarın.
Cam: Yine soracağım. 
Avery: Cevap aynı olacak. 
Cam: Belki. Belki de değil. Belki de evet dersin. Ben sabırlı bir adamım ve senin de dediğin gibi kolay kolay vazgeçmem. 

----

-Sen iyi birisin Cam.
-Hayır değilim. Sadece seninleyken iyiyim. 

---

Mükemmeldi. Tek umudum sona ermemesiydi. 

Bu yazıyı "benherneysemo.blogspot.com" dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder