4 Ağustos 2014 Pazartesi

Kötü Çocuklar #1 - Soluk Soluğa - M. Leighton


Kitap Adı:  Kötü Çocuklar - Soluk Soluğa
Yazar: M. Leighton
Orijinal Adı: Down to You
Çeviri:  Banu Belgi
Yayınevi: Optimum Kitap
 Sayfa Sayısı:  299
Basım: 2014
Seri:  The Bad Boys #1 / Kötü Çocuklar #1

Serinin Diğer Kitapları: 
#1 Down to You / Soluk Soluğa
 #2 Up to Me / Tutkudan Sırlara
#3 Everything for Us  


"Birdenbire hayatımın bir tren kazasına uğramış gibi paramparça olduğunu hissediyorum. 
Ve çarpmanın büyük kısmı, iki erkeğin etrafında oluşuyor. Tamamen farklı sebeplerle beni parçalara ayıran iki erkek. İstediğim iki erkek. Sahip olamayacağım iki erkek. Düşünmekten kendimi alıkoyamadığım iki erkek. "

Bir senedir çıkmasını beklediğimiz bir kitaptı. Nihayet okuyucuyla buluştu.
Kitabı kısa sürede edindim, ancak sıra az biraz daha geç geldi çünkü ilk çıktığı dönem okuyasım gelmedi pek. 

Sonra kitabı okumayı düşünen tüm arkadaşlarım bir şekilde istemeden spoiler yiyince artık ben de mağdur olmadan okuyayım dedim. Ancak o süreci de çok yarasız atlatamadım, kitabın tamamen üstüne kurulu olduğu büyük sırrı emin olmamakla birlikte tahmin ediyordum. 

Gelelim kitaba!

Olivia arkadaşının bekarlığa veda partisindedir ve çılgınca partide beklenen şey striptizcinin gelin tarafından soyulmasıdır. Bu geleneği bizde hayal ettim de :p 
Gelin nazlanınca, en yakın arkadaşı Olivia kurban seçilir ve afet-i devran striptizciyi soymaya başlar, başta ters gelen olay heyecanlı bir hal alır. 
Olivia tam kendini kaptırmışken kapıdan gerçek striptizci girer.Yer yarılsa da içine girsem dedirtir bu durum Olivia'ya.
Eee, peki Olivia'nın soyduğu adam da kimdir?
Bayanlar, baylar; tanıştırmama izin verin: Cash Davenport!
Gece kulübünün sahibi. Kitabın kötü çocuğu...
Motorsiklet kullanan, siyahlar giyen, kötü çocuklara zaafı olan Olivia'yı ilk görüşte cezbeden şahıs.
Ancak bir sorun var. Olivia'nın kötü çocuklarla olan hiçbir ilişkisi iyi sonlanmamış.
Tam Olivia'nın tarzı, mıknatıs gibi ona çekiliyor kızımız ama cıss! Tehlikeli!
---

Utanç verici gecenin sabahında yataktan darmadağınık çıkan Olivia'nın ihtiyacı olan şey ayıltıcı bir kahvedir. Kuzeniyle aynı evde yaşamaktadır ve içeride kuzeniyle Cash'i görür!
Hem de pek samimi bir halde. 
İpler kopar Olivia'da, dün geceyi hatırlatır bir şekilde sayar döker adama.
Ama yine ofsayta düşmüştür bile!
Çünkü karşısındaki Nash Davenport'tur.
Cash'in avukat ve efendi ikiz kardeşi.
"Ey yer! Beni dibine çekmen için daha kaç rezillik lazım!" diye seslenir Olivia. 
Bayanlar baylar, tanıştırayım: Nash Davenport...
Nash, kötü çocuklarla bir türlü işlerin iyi gitmediği Olivia'nın tam da ihtiyacı olan kişidir. Düzgün giyimli, über yakışıklı, nazik, centilmen ve koskoca avukat!
Ancak bir sorun var. Nash, Olivia'nın nefret ettiği kuzeniyle sevgili!
---

Olivia napayım, kafamı bu taş gibi oğlanlardan hangi birine vurayım diye düşünmeye başlar.
Çünkü aynı anda ikisinden birden hoşlanıyordur!
İş bunla kalsa yine iyi, üstelik ikizler çok ama çok karanlık da bir sır saklıyorlardır.

Olivia için üzülme vakti!
---
Kitap tamamen bu sır üzerine kurulu. Bu yüzden kitabı okumadan bu sırrı öğrenmek demek kitabın %80'inin sizin için bitmiş olması demek. Ancak devam kitapları için umut vaadeden şeyler var birazdan değineceğim bu kısma. İş sırla bitmiyor, seri bazında bakarsak. 

Kitap, bölüm bölüm; Olivia, Cash ve Nash'in ağzından anlatılıyor. Bunu sevdim. 
Yazarın inanılmaz basit bir dili var. Fazla basit geldi bana yer yer. Bu yönden eksiydi biraz.
Oldukça da detaysız bir anlatımı var.
 Ancak basitlik neticesinde bir oturuşta okunuyor. Örnek: ben.
Akıcı demek istemiyorum, akıcı kitaplara haksızlık olur. 
Dil seviyesi basitliğinden ötürü kolay okunuyor. 
-yor dili kullanımı insanın gözünü tırmalıyor malesef biraz.

Açıkçası 2. kitaptan beklentilerim daha yüksek.
Çünkü ilk kitabın üzerine kurulduğu sırrın ortaya çıkması hiçbir şeyi bitirmiyor, aksine asıl meseleyi başlatan şey. 
Ve olaylar 2. kitapta ayyuka çıkacak tahmin edeceğim üzerine. 

Kitaptaki sırrı tahmin etmemiş olsam kitap beni ters köşe yapabilirdi. 
Bu da yarım ya da bir puan fazla vermeme neden olabilirdi. Ancak vereceğim maksimum puan zaten 3,5

İkinci kitabı gerçekten merak ediyorum!

PUANIM : 2,5'tan ♡♡♡

P.S: Kapağa aldanmayın, günümüz aşk seviyesinde bir kitap, o kadar yetişkin romans değil.

1 yorum:

  1. Merhaba, teşekkür ederim :) Ancak böyle bir etkinliği ilk kez duyuyorum

    YanıtlaSil