25 Mart 2014 Salı

Anne Eliot'tan Gelen Kargom *_*


Her şey Travma Sonrası Aşk Çarpması kitabı için inceleme yapmamızla başladı :) İnceleme için yazarla röportaj yapmak istedim ve kendisine yazdım. Aman Allah'ım, karşıma öyle tatlı ve kocaman kalbi olan bir kadın çıktı ki, şaşırdım!!! Röportaj isteğimi hemen kabul etti ve sorular hazırlanana kadar, röportajdan, hatta incelemeden sonra bile bol bol sohbet ettik kendisiyle. Sadece kitaplar değil dizilere ve gündelik hayata kadar konuştuk. ^^  Öyle harika biri ki!

Sonra bir sohbetimizde, beni çok sevdiğini ve imzalı kitaplarını yollamak istediğini söyledi *_* Nasıl sevindim anlatamam, özellikle de bunu onun teklif etmesi, paha biçilemez. :)  Çalışmamız Blog tur değil inceleme olduğu için üç arkadaş yapmıştık, ben de kendisine bana iki kitap yollamak yerine üçümüze tek bir kitap olarak henüz yayınlanmayan kitabı "Unmaking Hunter Kennedy"yi yollamasını teklif ettim.Sonuçta bu çalışmada hepimizin emeği vardı ve biz gerçekten Travma Sonrası Aşk Çarpması incelemesinden çok zevk aldık. ^^ 
Bu arada kitabın konusu harika. Okumayı çok istiyorum!

Ardından ben de kendisine kargo yollamak istedim. 

Ancak kesin bir dille reddetti :( Malesef ısrarlarım sonuçsuz kaldı. Nedenine gelince, kendisinin söylediği cümle inanılmaz etkiledi ve duygulandırdı beni: "Siz hayallerimin gerçekleştiğini göstererek zaten bana en büyük hediyeyi verdiniz, şimdi benim sıram."  Böyle harika birine ben ne diyebilirim ki? Sadece: "Anne! Beni evlat edin noooolurrr!" diyebilirim :')


Ve gelelim bugüne :)


Anne'den sadece 2. kitabı beklerken, o bize iki kitabını da göndermişti! Ve imzalarken hepimizle ilgili özel bir şeyler yazmıştı. Benimkine konuştuğumuz özel şeylerden ufak alıntılar yapıp, benimle İstanbul'da görüşmek istediğini yazmış! Bunu öyle çok istiyorum ki. 




Ayrıca Sherlock ve Doctor Who sevgim kendisi tarafından da tescillenmiş :p Örneğin Pudra tozu'nun da vapurda çekindiği resme atıfta bulunmuş :D Ek Bilgi: Nisanda belki bir sürprizimiz daha olur, belli olmaz :) 

Sadece kitaplar değil bir çok şey yollamış Anne *_* Öldürecek sanırım beni :) Kendisi sürekli "Kutudan çıkanlar sizi sadece gülümsetse yeter." dedi. Ne yazsam kendisinin nezaketini anlatamam sanırım...



Kitaplarda sonra kutudan ilk çıkanlar, ilk bakışta kitaba benzettiğim bu tatlı kutulardı :) Ve kelebek motiflerine bayılırım, kendisine de söylemiştim bir konuşmamızda. Kutuyu kelebekli bantla yapıştırdığı yetmemiş bir de kelebek desenli bu kutuları eklemiş. İçinden bakalım ne çıkmış?


İlk olarak yazarın kitaplarının şirin bir tanıtım kartı çıktı karşıma.


Altından da bu minik paketçikler. Bayıldığım bir yanı da her şeyi özenle paketlemiş! :)
Hımm, içinden ne çıktı ki? ^^


Yerim bu minik hediyeleri :)


Bunlar da ne :O
Öyle çekmişim ki pembe olanın paketini parçaladım resmen :'(

Üstlerindeki şekerler nasıl tatlı ^^ 


Ve paketten çıkan! Çok tatlı bir çorap :)
Eminim bu hediyeye en çok blog ikizim Kitap Tutkusu sevinmiştir :p Hayatımda bu kadar  çorap sevdalısı insan görmedim :) 




 Doyamam kelebeklere. Şu stickerların güzelliğine bakın! Kullanmaya kıyılmaz ki :(




 Bu hediyeyi Travma Sonrası Aşk Çarpması'nın esas kızı Jess'ten gelmiş sayıyorum :) O kitapta Jess geek eşyaları tasarlamıştı ve biri de bu stickerlardı. Kitaplardaki erkekler her zaman daha iyi değil mi Jess :) Kütüphaneme yapıştırmak istiyorum kıyabilirsem bu imzalı kocaman stickerı :) 




 Ve kutudan çıkan bana özel şeyler :) Biri Colorado yazan bir mini çerçeve, buzdolabına yapıştırmak için :) Ve içindeki resme dikkat!!! OKK ! :)  Diğeri ise yazardan bana bir kart ve bir mektup! :) 
O kadar kıymetli ki... Bu kadar ince bir insanla tanıştığım için kendimi gerçekten çok şanslı hissediyorum. 

Bu benim için unutmayacağım, çok güzel bir anı. Okk kızlarına ve en çok da kelimelerle ifade edilemeyecek insan Anne Eliot'a yürekten teşekkürler ^^

Umarım okurken zevk almışsınızdır! :)
Sevgilerimle...

Not: Tabi tüm bunlar karşılıklı sevgi ve muhabbete dayalı bir olay, yoksa yazarın  bunu herkes için sürekli yapması imkansız, kendisi bunu da ekledi :p 
  

7 yorum:

  1. Ahhhhh! Harikaaaa!! Bayılıyorum bu yazara! Veee o çoraplar <3 İçimi okumuş beni tanımadan taa nereden :D

    Anneciğimize çok teşekkürler! Gerçekten çok kibar bir kadın!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendisi beni evlat edinmeye karar verdi, gidiyorum ben! :D

      Sil
  2. Oha muhteşem gözüküyolar bende böyle yabancı bi yazardan hediye istiyorum yaa :(( p.c.cast gönderse keşke tüm kitaplarını :D Corban Addison da olabilir ağlatmıştı beni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke böyle şeyler hep olabilse :) Ancak farklı bir iletişimimiz oldu yazarla ve tabi ki bu her zaman olan bir şey değil :p

      Sil
  3. offf süperrrrrrrr Anne Eliot harikasın ve canım sen de. O kadar özenle uğraştın ki inceleme için sonuç kaçınılmazdı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım benim! :) Harika bir ekip çalışmasıydı. ^^

      Sil
  4. Kıskandıgım gercegiii :( Tanışalım :D

    YanıtlaSil