25 Şubat 2014 Salı

Yeni Bir Deneme: Beyaz Çikolatalı Kahve ^^


Yeni şeyler denemeyi seviyorum ama özellikle içecek denemesiyse bu bayılıyorum. Bu tarifi One Better Day buldu, ilk blog ikizim Kitap Tutkusu denedi ve ben yazıyorum hehe :)

İsmi beyaz çikolatalı kahve olsun, tarif videosunda adı yoktu :p

Öncelikle birkaç tablet beyaz çikolata parçalanıp bardağa konur. Ardından yarım bardak sıcak suyun içinde 1 ölçü kahve (Ben 1 tatlı kaşığı koyarım hep) eritilir. Bardaktaki beyaz çikolataların üzerine dökülür. Üzerine kaynatılmış yarım bardak süt dökülür ve güzelce karıştırılır.
İtiraf: Ben sütünü azıcık daha fazla koyuyorum ^_^


Tadına gelince; beyaz çikolatanın kremamsı tadı kahveyle birleşiyor ve hiç fena olmuyor. Öldüm, bittim diyemem ama sade kahve sevmeyenler, kahveyi aromatik ve yumuşak içenler ve benim gibi ara ara değişik tatlar isteyenler için güzel oluyor. Bundan sonra kahvemi böyle içerim demiyorum tabi ki, ama ara ara deneyeceğim kesinlikle :)

Deneyin ve kararınızı siz verin derim, şimdiden afiyet olsun ^^




6 yorum:

  1. Starbucks'ın white chocolatlı mocca'sı var onlarda böyle yaptıklarını söylediler.Ama biz de evde denedik çok iyi olmadı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pek starbucks insanı olmadığım için bilmiyordum :) Ama gidersem deneyeceğim merak ettim :)

      Sil
  2. Bence güzel gibi görünüyor. İlk fırsatta deneyeceğim. Kupandaki yazılarda dikkatimden kaçmadı hani belirteyim dedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. denemeye değer ^^ Hehehe, özel bir espri. :p Ama tam ona benziyor ^^

      Sil
  3. Beyaz çikolata sevmeyen biri olarak fazla yağlı mı gelir ki diye düşündürdü. Ama deneyeceğim merak ettim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyaz çikolatanın yoğun tadı kahveye geçiyor o yüzden bilemedim :) Umarım seversiniz ^^

      Sil