16 Şubat 2014 Pazar

Kitap Alışverişi ve Tatlı Bir Buluşma ^^


Biricik arkadaşlarım Kitap Tutkusu ve Pudra Tozu'yla buluştuk. Hem de Sevgililer Günü'nde :p Zorlama özel günlere pek önem vermem ben, kişisel özel günler daha önemli benim için.
Bu kez Eminönü'nde buluştuk, Sultanahmet'e yürüdük... İstanbul'dan çoğu şehir kaç km görebildiğiniz bu tabelaya ise bayıldım. Ben kendi ilgimi çeken Seul'e odaklanmışım :p 




Sultanahmet Mado'da kahvaltı yaptık. Daha önce Kadıköy, Taksim birçok şubeyi denemiştik, hem kahvaltı, hem servis harika olurdu ama Sultanahmet şubesi çok ama çok vasattı... Yolunuz düşerse değiştirin derim :) Görüşmeyince özlüyorum kızları :(  Bolca sohbetle geçen günümüzde bol bol kitap alışverişi de yaptık.








Masumiyet Çağı ve Tutku, Pudra Tozu'nun hediyesi ^^  Lisa Valdez'in yeni baskısı malumunuz bulunmuyor. Sabır'ı zar zor bulabilmiştim ancak o serinin 2. kitabı. İlk kitap Tutku'yu bulamadığımdan dert yanıyordum ki, Pudram bulmuş benim için ^^ Nasıl sevindim. 



Diğer kitaplar ise merak ettiklerimden. Sylvia Day'in historical romance'leri güzel oluyor. Elimde Günaha Davet ve Yatağımdaki Yabancı vardı, son çıkan Arzulanan Kadın'ı da aldım, içim rahat. 

Teresa Medeiros'un kalemini çok severim *_* Bu kitabın kapağını görünce Kitap Tutkumla vurulmuştuk: "Mooooooor! *_*"  diye :) Hemen satın aldım. Unutulmaz Öpücük benimdir. ^^ 

Susan Elizabeth Philips dikkat çeken yazarlardan ancak hiç almamıştım. Pudra Tozu çok sever. Onun tavsiyesine güvenerek serinin İlk kitabı "Aşkta İlk Çeyrek"i aldım. 

Arzuların Esiri'ni görüyordum, güzel bir seri olduğunu da çokça duymuştum ama almaya bir türlü cesaret edememiştim, blog ikizimin de etkisiyle aldım ^^

Önerileriyle destek olan arkadaşlarıma çokça teşekkürler :) 
Zevkli bir kitap alışverişi oldu.
Bana da keyifli okumalar olsun ^^ Değil mi? -_- 

Herkese sevgiler... :*



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder