16 Şubat 2014 Pazar

İçmek ve Kalori Yakmak?


Bol güneşli bir İstanbul sabahı Sapphire'de buluştuk Pudra Tozu'yla. 
Sapphire'in 55. katı Seyir Terası olarak geçiyor ve tüm şehir sanki ayaklarınızın altında... 
Öyle hoş bir manzara karşılıyor sizi. 
Sonra güzel bir kahvaltı... 


Şu an sadece Gratis'lerde satışa sunulmuş yepyeni bir ürün karşıladı bizi: Aspire. Alameti farikası şu ki; içtiğinizde 200 kalori yakmayı vaat ediyor. 
Yeni şeyler denemeye bayıldığımı bilirsiniz. Direkt tadım aşamasına geçelim :) 

Enerji içecekleriyle hiç ama hiç aram yoktur. Öyle bir şey mi acaba diye düşünmedim değil. 
Ancak içerik tamamen farklı ve vaat edilenler de tamamen farklı. Biri enerji vermek üzerinde giderken, diğeri kalori yakmak üzerinden gidiyor. 


Kalori kısmındansa tadına odaklandım ilk başta. İlk tepkim şu oldu: "Ben bu tadı bir yerden biliyorum."
Meğer içinde yeşilçay varmış. Ben yeşilçay ve bitki çayı çok severim. Kış aylarında sıcak içtiğim yeşilçayı biraz limon, nane ve şeftali yardımıyla harika bir yazlık içeceğe çeviririm. O yüzden bu tat benim için tanıdıktı. 
Farklı gelen ise yaban mersiniydi. 
Daha piyasada yeni olan bu ürün nasıl bir tepki görür bilinmez ama kalori kısmını es geçersek tadını çok beğendim. 


Kalori kısmını ise deneyip görmek lazım.


 

Bir sonraki durağımız Nero'ydu...  
Mis gibi bir kahve ve sohbet olmadan geçen buluşma, buluşma mıdır? :)

 Sevgiler ^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder