28 Ocak 2014 Salı

Cüretkar - Elda Minger


Kitap Adı: Cüretkâr
Yazar: Elda Minger
Orijinal Adı: The Dare
Çeviri: Ebru Balıkçı
Yayınevi: Koridor Yayıncılık
 Sayfa Sayısı: 288
Basım: 2006

Kalbin dışında kaybedecek hiçbir şeyin yok!



"Hayatta başarısız olmaktan ya da incinmekten daha kötü şeyler de varmış."
"Bu ne olabilir?"
"Hiç denememek."

Eski sevgilisi tarafından aldatılmış olan Mindy'nin içi düğün gününden önce bir türlü rahat değildi. Tom da onu aldatır mıydı acaba? Sıkıntısını en yakın arkadaşıyla paylaştı. Alyssa, en yakın arkadaşı Mindy için her şeyi yapabilirdi. Bu, onun için Tom'un bekarlığa veda partisine sızmak olsa bile. Hem de bir striptizci olarak!

Rahatsızlanan striptizci Bambi'nin yerine geçen Alyssa, masanın üzerinde kendinden geçmiş bir şekilde dans ederken sutyenini çıkarır ve karşıdan gelen adama atar. Adam evin sahibi ve sağdıçtır, ayrıca durumdan pek de memnun değildir... Her şeye rağmen ikili unutulmaz bir gece geçirirler. 

O gece Bambi peruklu ve maskelidir... Ve Cooper onu aklından çıkaramamaktadır. Peki ertesi günkü düğünde Coopar, Alyssa'yı tanıyabilecek midir?


Onlar tanışadursun biz gelelim kitaba...
O kadar hafif bir aşk hikayesi ki... 
Bir çırpıda okunacak, yormayacak, neşeli bir kitap.
Canınız sıkkınken okunacak türden...

Eğlenceli olmasının yanı sıra kitapta sevdiğim şeylerden biri karakterlerin karşılıklı duygularına yer verilmesiydi. İki tarafın da duygularını öğrendik. Ve kendilerini sorgulamaları, mantığa dayalı davranışları da hoşuma gitti.

Sevdiğim diğer şeyler: 
Kitapta bir açık arttırma sahnesi var ki kahkahalarla güldüm :)

Ve hayvanlar... Onlara da yer verilmesine bayıldım. Hele Le Pew adında bebek bir kokarca vardı ki ^_^ 

PUANIM: ♥ 
Kitabı birlikte okuduğumuz
Kitap Tutkusu'nun yorumu için TIKTIK
One Better Day'in yorumu için TIKTIK


ALINTI:
Alıntı kitabın ilk çeyreğinden ufak bir spoiler içerebilir. Okumadan önce dikkat! 

Odaya girdiğimde, dans ediyordun ve bana baktın. Sutyenini bana atmadan önce, ben gözlerinin içine baktım..."
"Sen yalancısın! Gözümün rengini nereden bileceksin. Maske takıyordum..."
Birden korkuyla durdu.
Her şey bitmişti.
Şah mat.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder