30 Aralık 2013 Pazartesi

Ben Her Neysem O Yaşlanıyor ^^

Geçtiğimiz günlerde doğum günümdü. Pek doğum günü partisi çocuğu değilimdir. Ki benim doğum günlerim normal günlerden daha kötü geçer, kesin aksi bir şey çıkar. Lisede matematik sınavlarım ya da birkaç sınavın aynı gün olacağı günler hep benim doğum günüme denk gelirdi. Geçen sene doğum günümde tüm gün hastanedeydik, bu doğum günümde ise abim ufak bir operasyon geçirdi ve ev geçmiş olsuna gelen insanlarla doldu taştı. :)  Doğumumun bir felaket olduğu mu vurgulanmak isteniyor acaba :p  

En büyük doğum günü etkinliğim sevdiklerimle pasta kesmektir. Bu sene de öyle oldu. Kuzenim ve bestfriendim G. de vardı, çok tatlı bir akşamdı, G. çok zahmet etmişti hediyeler konusunda, teşekkür ediyor, anlamları özel olduğu için değinmiyorum. Şehir dışından bile hediyem geldi, günlere vurulmuş ufak aydınlatıcı detaylar ^^ 



Doğum günümden birkaç gün sonra Sevgili Pudra Tozu ve blog ikizim Kitap Tutkusu ile görüştük :) Birlikte kahvaltı yapıp günü birlikte geçirdikten sonra geç 
bir mum üfleme daha yaptık :) 


Profiterollü pasta benimdi, neden Pudra'nın pastasına mum koyduk bilmiyorum :p  Aslında doğum günümde buluşmayı planlıyorduk ama bahsettiğim  aksilikler nedeniyle birkaç gün sonra buluştuk. 


İkizim bana kendi elleriyle tatlı yapmıştıııı ^_^ <3
Yaptığı tatlıların renginden dizilişine, köşedeki tek başına olan sarı <3 olana kadar bizim için bir anlamı var, o kadar sevdim ki eve gelince hunharca yedim :( İkizim aslında doğum günümdeki buluşma için akşamdan yapmış (One Better Day'le arkamdan konuşmuşlar -_- ) Buluşma iptal olduğu akşam,  ki ikizimin o zaman bize katılacağı da kesin değildi, sürekli kendimi tatlıya vurdum diyordu, tabi ben o zamanlar anlamamıştım :) Buluşma iptal olunca yaptığı tatlıları birlikte yemişler. İkizimin kendi elleriyle benim için uğraşması çok hoşuma gitti. ^^ Pudra OKK'nin gurmesi olarak hemen tattı :) 


Pudramı özlemişim. Ayrı şehirlerde olmak zor.  Mis gibi vanilya kokuyordu, biz kremalı bisküvi gibi kokuyorsun diye kendisini yeme teşebbüsünde bulunduk ^^ 
En sonunda ikizimle kupa beğendik, alacaktık ama önce başka bir yere uğradık, o ara satılmıştı :( İkizim eve dönüş yolunda aynı mağazadan bulup bize bu ikiz kupaları almış :* Çok beğendim. 



Muhabbetin dibine vurduğumuz mis gibi bir gündü. Herkese mutlu günler :) 


12 yorum:

  1. İkizim doğmuş, iyi ki doğmuş la la la :)))) İkiz harika bir gündü <3 Hele ki yaptığım tatlıyı gördükten sonra ifaden herşeye değerdi :))

    P.S: Evet arkandan iş çevirip, süpriz için gizli zirveler yaptık ama ben masumum. Hep One Better Day konuştu, beni hiç konuşturmadı -_- :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler ikizim, harikaydı cidden ^^ Şok oldum YM'i karşımda görünce çünkü ^_^ P.S: Bence de o suçlu -_-

      Sil
    2. iyiki doğmuşşş ^_^ keşke bende orada olabilseydim :/ Bir Başka mutlu güne inşaallah :))
      P.S: Pişman değilim.. -_- yine konuşurum. Hatta konuşuyorum bilee ^_^

      Sil
    3. Öyle bir günn de gelecek inşallah ^_^ Ha in Soo'lar -_-

      Sil
    4. İnşaallah ^_^ öyleyiss.. Kitap Tutkusu'yla arkandan bissürü plan yapıcaz bizz ^_^

      Sil
    5. bisim seniin arkandan plan yapmadığımısı nerden biliyorsun ^_^

      Sil
    6. Omooo tüm planlarda ben. ^^ Ama bu planlar, gizli zirveler çok zevkliiii ^_^ <3

      Sil
  2. ellerine sağlık kitap tutkusu nefisssti tatlılar :) sonunda o kupaları bulmanıza çok sevindim kızlarrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Kremalı Bisküvimmmmm ^^

      Sil
    2. Teşekkür ederim pudram <3 Gurmemizden de tam not aldığıma göre tamamdır bu iş :) <3

      Sil
  3. Nice mutlu yıllara canım benim, belki ikiz değiliz ama inan blogunu çok severek takip ediyorum ve doğal olarak sahibini de. :P Umarım yeni yıl ve yeni yaşın çoook güzel geçer. :**

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Büyülü Ayraç, çok ama çok teşekkür ederim :) Birebir tanışmasak da sempatik kişiliğinle bende cidden yeri ayrı olan bloggerlardansın, ayrıca seni severek takip ediyor ve tavsiyelerine yürekten güveniyorum. Uzaktan uzaktan seviyorum yani seni :*

      Sil