12 Eylül 2013 Perşembe

MUSIC BANK in ISTANBUL - 2013 - Öncesi ve Sonrası


Biliyorum, Music Bank geçeli neredeyse hafta dolacak, sayfalarda, sitelerde her şey anlatıldı, youtube'da videolar donatıldı :) Ve ben geç kaldım! Tur zamanları yayın yapmıyor oluşumuz ve benim yatay konumundan vazgeçmeye nazlanan, tembel bir blogger olduğum gerçeği beni bu duruma mecbur etti... Uzatmıyorum ve öncesini anlatıyorum...

Kışın spor salonunda mekik çekerken -nereden açıldıysa- Kore konusu açılınca mekiği falan bırakıp bir buçuk saat Kore muhabbeti yaptığım sevgili bir arkadaşım, aylar öncesinde bana Music Bank'in biletlerinin satışa sunulduğu haberini verdi. Anadolu yakasının üstelik de sapa bir yerinde oturan şahsım bu ihtimali kahrolarak eledi. "Kim bilir hangi cehennemdedir konser?" -yazar burada konserin kimbilir ne kadar uzak bir yerde olduğunu kast ediyor. Neyse, kendisine bu nedenden ötürü gelemeyeceğimi söylemiştim. Ama evlat acısı gibi resmen... 

Gruplar açıklanıyor, planlar yapılıyor. İnsan daha da fazla üzülmeye başlıyor tabi. İnsan için sadece hayal olarak kalacağına inandığı bazı şeyler, onun gerçekleşebileceğini görmeden önce o kadar da acıtmıyor çünkü. Ama bu kadar yakına geleceğini bilmek... Bir kaç ayım böyle bir hayal kırıklığıyla geçti.

Sonra Pudra Tozu'nun çok yakın arkadaşı La Fea'yla tanıştık. Daha doğrusu tanışmamız birbirlerini hiç tanımayan insanlar olarak 2 saat rahatça telefonda laflayarak oldu :) Konserden de söz ettik tabi. Ben uzaklıktan bahsederken kendisi de bana yakın bir mesafede oturan bu güzel insan bana konserin aslında burnumun dibinde olduğunu söyledi. ŞOK! ŞOK! :O

O an nasıl bir andı unutulmaz herhalde bana göre :)  O kadar yoğun duygular ki bir yandan da çok saçma... Neyse akşam anneme ertesi sabah abime söyledim, nasıl kolay oldu anlatamam. Abim 5 dk içinde hemen bileti aldı... Hiçbir itiraz, hiçbir sorgu sual olmadı... Gold tribünden, konsere 20-25 gün kalmış olmasına rağmen şansıma da güzel bir yerden oldu... Yalnız gidecek olsam da, gitmek de bir şeydi, her şey dört dörtlük olamaz ya...

Konserden önce hiç fanchant falan ezberlemedim, zaten dinlediğim şarkılar çabucak aklımda kalır. Sevdiğim şarkıları hemen ezberlerim. Ama en keyifli yanı fanların "Welcome" videolarını ve grupların "Merhaba" videolarını izlemekti. Hemen sırayla onları paylaşmak altına ufak bir şeyler yazmak istiyorum...

MBLAQ...


Ben arka planda Mona Lisa dinlemek isterdim... Buna rağmen harika bir video olmuş...

 

MBLAQ'in selamlama videosuna bayıldım, bayıldım. Hele o "Ni caman", "Körişırıp" deyişlerine öldüm :)  Çok tatlı bir grup... Asıl uzun açıklamalarımı bir sonraki yazıda yazmayı düşünüyorum....

-FT Island-


 Sahne performanslarından önce koydukları kamera arkaları çok tatlı olmuş... Bayılıyorum bu grubun enerjisine. Hong Ki harika bir sesi aynı zamanda da bambaşka enerjisi olan biri. Ve ben onu canlı izleme istediğine zaten karşı koyamam... Bad Woman'ı söylemeyeceklerini tahmin etmeme rağmen, çok ama çok istemiştim... Duygusala bağlamak üzereyim 1sn...


Hong Ki yine bıcır bıcır konuşuyor bu videoda :) En çok beğendiğim selamlama videosu buydu sanırım. Bu videoyu izleyenlerin genel tepkisi "Aaa Hong ki kilo mu almış ki ?" oldu :)
Türkçe konuşmaları çok tatlı, bebek gibi... İyi günleeer, İyi aaağşamlar -Fransız aksanıyla Türkçe konuşma denemesinin başarılı bir örneği. - Hele o en sonda bir İyi günler kopuyor ya, herhalde 50 kere izlemişşimdir yeniden yeniden. Öyle bir iyi günlere, iyi geçmemesi mümkün mü :) Gözlerimizi en sağa çeviriyoruz ve "Kusura bakmayın aslında ben bu grubun bir üyesi değilim, yoldan geçerken baktım kamera çekim yapıyor, ondan bi bakim dedim. Hangi kanal bu?" :D Tam öyle tam!  :) Tamam, kızmayın hepsini ben de çok seviyorum!

-Super Junior- Oeyo!

 


Super Junior... En beğendiğim "Welcoming" videosu... Superman'in seçilmesine çok sevindim bu arada videoda.




En geç gelen videolardan idi. Ama beklediğimize değdi gibi... Videoda Eunhyuk, Ryeowook, Siwon ve Kyuhyunumun heyecanı  göze çarpıyor sadece. Diğerleri gitsek de olur gitmesek de modunda sanki, bir ara Shindong da bir kıpırdanma oluyor ama kısa sürüyor. Heechul askerden döneli kısa süre olmasına rağmen gelemedi malesef, üzüldüm. Siwon'u normalde sevmem ben -tamam saldırmayın :p- ama bu videoda bir gıdımcık sempatimi kazandı diyebilirim.
Ve Kyumun o "Kebab" deyişi hevesle... :) Sen öyle hevesle gül yeter ki...  Gel tüm büyük başları yığayım önüne... Neyse sakinim... :) Ya bu ayrıntılara takıldım mı içimdeki fangörl'ü tutamıyorum, o yüzden şimdilik onu zincirli tutuyorum :p


-B2ST-



B2TY'lere selam :) 


 


  Güzel gruplardan Beast de. Ve 2 tane selamlama videoları yayınlandı. Ne şirinler. Hele o sondaki sevindirik zıplayış, ne mutlu edici... Hey sarı kafa sen neden var selam vermemek :)

 


 Bu da Türkçe konuştukları mini video... Ne tatlı konuşmuşlar, sonra başardıkları için sevinçleri çok tatlı. Ama sarı kafa gözüm üzerinde!! :p ( çok seviyorum aslında onu :p )




-Ailee-







 



 İtiraf ediyorum: Ailee adını çok duymuş, ama hiç dinlememiştim. Onun için Kore'nin Beyonce'si deniyordu... Bakalım hakkını veriyor mu diye bekliyordum konser öncesi...  Ama selamlama videolarındaki sempatik hareketleri dikkatimi çekti tabi ki...

-Miss A-

 


 Sadece bu videoyu bulabildim malesef... 




Cahilliğimin dibi, ilk Music Bank'de isimleri açıklanınca duydum ben bu grubu, ki Gu Family Book izliyordum tam, aneee bu bizim Dam Yeo Wool değil miii? oldu tepkim. Meğer kendisi Miss A'den Suzy'miş. Çok da şirinler :)

İşte bu bir hayalin, gerçekleşeceğine dair bir umut süreciydi, peki MUSIC BANK 'te neler yaşandı...

Yazıyı yazmakta bence geciktiğim için bu yazıyı editleyerek altına ekliyorum :) 

Biliyorum yine geç, yine geç :) Music Bank öncesi duygularımı anlatan bir yazı yazmıştım, sonrası yazısnı da hemen eklemk istiyodum ama tur yoğunluğu benim işlerim derken yine kaldı tüh :( Tabi bu süreçte muhtemelen music bankle ilgili merak ettiğiniz hiçbir şey kalmadı... Ama ben yine de duygularımı paylaşmak istedim ve KBS televizyonunun çektiği ve yayınladığı, benim de karmaşık duygularla izlediğim program youtube'a düştü, HD kalitede!  Ben de hem bu videoları paylaşayım, hem de kısaca duygularımdan bahsedeyim, eksik kalmayayım istedim... Yoksa gönül isterdi ki ertesi gün buraya düşüp şu oldu, bu oldu yazabileyim... Yapacak bir şey yok, beni de böyle kabul edin olur mu ^^ Bir de hep niyetlendim sonra gün geçtikçe isteğim de azaldı sanırım. Bu nedenle kısa kısa geçeceğim.

Öncelikle yüz yüze tanışmıyor olsak da, biletlerimiz farklı yerlerde olsa da konser öncesi buluşma teklif eden, konser öncesi ve  sonrası güzel vakit geçirdiğimiz La Fae,  Nefertiti ve sevgili ablasına teşekkür ederim :)

Bunu şu güne kadar kocaman kaldığı halde şu yazıyı yazdığım gün ufacık kalmış olan Ft Island balonuma bakarak söylüyorum :) Konserden bana kalan tatlı bir hatıra oldu kendisi...

Konser öncesi hayran grupları iş başındaydı, biz gold tribünde olacağımız için geç bir saatte gitmiştik. Çok güzel hayran tişörtleri, balonları, ışıklı çubuklar vardı, konser öncesi kargoyla alınıyordu ama biz konser alanında da buluruz herhalde diye düşündüğümüzden avcumuzu yaladık biraz. Ft island balonu buldu bize sağolsun Neffetiti :) Sonra ben de Beast balonu buldum ama konserde yanımda oturan kişiye verdim :)


Kalabalıktı, uzun bir sırada bekledik. Konser salonuna su almamaları büyük saçmalıktı diye parantez açmak istiyorum. Şimdi bu kadar zaman sonra bakıp düşününce çok büyülü zamanlarmış diyorum... Kendimce ortalığa dökmek istemediğim duygusal anlar da yaşadım, çokça eğlendim ve bittiğinde her şey bir rüyaymış gibi geldi.  Sabah uyanıp salondaki koltuğun üzerinde ft island balonunu görünce rahatladım, hiçbiri rüya değilmiş dedim :)


Başlarda salon dolmayacak diye endişelenmedim desem yeridir ama kalabalık oldukça iyiydi bence. Önce dev ekranda klipler döndü ki o zamandan başladık zaten coşmaya :) İdoller kendilerini arada camlardan gösterip, büyük çığlıklara neden oldular. Suzy çıktı ama o içeri giremeden camı kapattılar, dışarıda kaldı. Camı yumruklayışı çok şirindi :)


Açılışı Horon ekibi yaptı, ortamı ısıttılar. Daha sonra Shinee'nin Ringdingdong'uyla dans etmeleri cidden hoştu. Favori 6 grubumdan 4'ü gelmişken 5. 'den de bir kuple şarkı duymuş olduk.



İlk Mblaq çıktı sahneye. Şu an gururla söylüyorum ki ben bi A+ ım :) MBLAQ harikaydı. Yine o sırt dekolteli kıyafetler... *_* Özellikle Seungho 'nun sırt dekoltesi, G.O nun kadife sesi, Thunder'ın harika dansları ve her zamanki kolsuz kostümü, Mir'in rapi ve sempatik hareketleri, Joon'un seksi dansı ve Y'da sırt dekoltesini açması -yahu ben bu çocuğu çok çok seviyorum ama bir türlü seksi göremiyorum :p - Performansları tek kelimeyle mükemmeldi, hem de ilk çıktıkları için seyircilerin en hevesli zamanına denk gelmişlerdi. Beni başlar başlamaz kalbimden vurdular yani :) Bu arada her grup Türk fanlarına bir jest yapmıştı, bu cidden çok hoştu. MBLAQ "En güzel İSTANBUL! Sizleri çok seviyoruz. " yazılı bir afiş açtılar. Açarkenki hallerine çok güldüm Joon bağırarak hunharca açmaya çalışırken Thunder "Ters ters" diye bağırıyordu :)  İşte bu resmi de ben çektim :p 


Neyse  tutun beni yoksa yazarım 300 sayfa daha...



Sonra Ailee çıktı. Ben dinlememiştim daha önce  kendisini ama  dansı, sesi ve sempatik hareketleriyle gerçekten Kore'nin Beyonce'si ünvanını ne kadar hak ettiğini kanıtladı. Onun jesti ise Üsküdar'a Gider İken söylemek oldu ve tüm salonunun kalbiniz kazandı, o harika sesiyle kusursuz söyledi, buyurun...



Miss A kızları çok sempatiklerdi, çok şirinlik yaptılar, çok çabaladılar. Umarım çok daha iyi olurlar.


FT Island... Ah, ah... Hong Ki'nin zaten sesi tarifsiz güzellikte, bir de  o sempatikliği, tüm seyirciyi etkileyebilme ve coşturma özelliğiyle salon yıkıldı desem yeridir. Enerjisi hiç dinmedi, Epfti Aylınd'ı çok seven biri olarak, ben de kendimden geçtim tabi ki. Yanımdaki FT Island balonumla duygusal bir bakışma yaşadım bu anda... 


Hong ki gözlükleri olmadığından zorla okusa da cebinden çıkardığı kağıdıyla "Beni tekrar edin!" dedi ve tüm salonu güldürdü :) Primadonnalardan birinin verdiği sarı şalı performans boyunca elinden düşürmedi, hatta kapanışta ta başına bağlamıştı. Gönlümden FTI'ın Bad Woman söylemesi geçmiş olsa da malesef ki söylemediler. Yine de çok güzel parçalar seçmişlerdi.


Beast :) Zamanında sıkıntılar çekmiş kişilerden oluşan bu gruba bayılıyorum...  Bence onlar harikalar. Janjanlı sahne kıyafetleri çok hoştu. Dongwoon ve Doojoon'unkileri daha çok beğendim. Çok enerjiktiler, tempoları hiç düşmedi. Hele Hyunseung bir ara dans etmekten fenalık geçirecek diye korktum, resmen parçaladı kendini... Ve harikaydı... Kısaca kusursuz bir performans ortaya koydular ve performansları en büyük jestleriydi bence. Bamiyaiya!!! ^^


Ve SuperJunior!!! Şu kadarını söyleyeyim o kadar performanstan sonra haliyle dinleyiciler yorulmuş olmalı değil mi ? Asla ve asla! Suju sahneye çıktığında öyle bir çığlık koptu ki abartısız 1 hafta sol kulağım ağrıdı... En çok fanservice yapan gruplardan biriydi Suju... Türkçe notlar okudular, Donghae Türk bayrağını öptü, bir seyircinin kamerasıyla kendini çekti, ardından başka bir kamerayla tekrar çekim yaptı, Miracle söylediler, Eunhyuk SuperShow sözü verdi, sahneden inmek bilmediler, kapanıştan sonra bile tekrar sahneye çıktılar vs... Tek kelimeyle muhteşemdiler. P.S: Siwon'u zaten sevmem, gelmediğini fark bile etmedim hehe, tamam durun parçalamayın beni :(


Bu arada çok güzel performanslar vardı. G.O ve Suzy Dream High söylediler... G.O 'nun kadife sesine bayılıyorum...


Seungho'm piyano çaldı, Hongki, Doojoon ve Ailee bir performans sahnelediler... Of diyorum...


Kapanış harikaydi bir yandan çok neşeli, bir yandan buruktu... Bu da kapanıştan bir foto olsun.

Sonra çıkışta ufak bir kalabalık, otobüslerle ayrılan idolleri yolcu ettik, çok tatlı bir andı ^^

Sanki bir düş gördüm... Ardından KBS ve TRT de yayınlanınca çok ama çok duygulandım, hatta... Neyse söylemeyeceğim... Çarptı beni resmen... Ve tekrarını deli gibi istedim... Bir de bu zevki birlikte yaşamayı çok istediğim insanlar var, umarım bu seferki onlarla olur...

Hayaller sınırsız ve özgür bir alan. Kimse sizi yargılayamaz, sorgulayamaz hayalinizde ama hani bazı hayaller vardır, gerçekleşmesini deli gibi istersiniz ama bir yandan da öyle uçuk ve imkansızdır ki o hayalden  utanırsınız ya... Öyle bir hayaldi belki de bir K-pop konserinin Türkiye'de olması ve benim şuan en çok dinlediğim 6 gruptan 4'ünün gelmesi... Ama oluyormuş işte :)  O zaman bu yazının mesajı ne olsun: Hayal etmekten utanmayın, bazen en olanaksız olan gerçekleşebilir. (P.S: Bunu Kore'ye gitcem oppamlan evlencem seviyesine çekmezsek sevinirim... :p )

Herkese Sevgiler...



9 yorum:

Kitap Tutkusu dedi ki...

İkiziiiimmmmm harika bir yazı olmuş :)))

Ahhh nasılda gelmeyi istemiştim çok :( bana çok uzaktı ve o gün saçma bir nişana katılmak durumundaydım :( püffff!

Benherneysemo dedi ki...

Orda birlikte olmak istediğim sadece bir kaç kişi vardı sadece :( Ve seninki çok ama çok kıyıdan döndü :( Ühüüüüüüüüüüüüüüüü...

La Fea dedi ki...

Süper olmuş ya herkes çok güzel şeyler yazıyor. Benimki çok sıkıcı ve didaktik olacak sanırım. Ayy rüya gibiydi değil mi? :)

Benherneysemo dedi ki...

Bakalım daha konserdekileri yazmadım bile :D bir de sonrası yazacağım inşallah... Olmaz olmaz, sen sıkıcı biri değilsin ki yazdıkların sıkıcı olsun :) Rüya gibi geliyor hala... Geçen sürede ben bir A+ oldum :P

Kitap Tutkusu dedi ki...

Gerçekten de son dakika oldu gibi bişey :(((( ühüüüüüüüüüüüüüü

Benherneysemo dedi ki...

Belki SuperShowa gideriz birlikte ? ^^

Kitap Tutkusu dedi ki...

Nasılda süper olur ikiz :)))

Primaginative dedi ki...

İtiraf: FTIsland videosunu benim ekibim hazırladı :D FT'urkey Primadonna yani :D Aslında tüm Welcome videolarını fandomlar hazırladı ve musicbank kanalına yüklendi ^^ Ama ne yazık ki Miss A fandomı video hazırlayamadı, düzgün bir Miss A Welcome videosu bulamamanın nedeni bu :( Bu arada fotoğraf-video çektiysen bekliyorum *-*

Benherneysemo dedi ki...

Evet fanların hazırladığını biliyorum ve hepsini çok sevdim :) Konserde I <3 Suzy tişörtüyle gezen amca hazırlamalıydı bence haha :) Şimdiki turumuzdan sonra bir kaçgün sonra elimdekileri dökcem bakalım ama pek kaliteli değil hehe :)