22 Eylül 2013 Pazar

Çekiliş Sonucu ^^ Nefretten Sonra - Fatih Murat Arsal



Merhabalar, 

Çekilişimi sonlandırdım ve kazananı belirledim. Öncelikle katılan herkese çok teşekkür ederim :)


Adil olsun diye bu isimleri kesip, gözlerini kapattırıp ağabeyime çektirdim :) 

Kazanan : SEDA AKAR olmuştur. 

Tebrik ediyor, adres ve iletişim bilgilerini benherneysemo@hotmail.com adresine göndermesini rica ediyorum. 

Kendisi 2 gün içerisinde bilgilerini göndermediği taktirde yedek bir isim daha çektim, kazanan o olacaktır.


Tekrar görüşmek üzere, sevgiler :) 

6 yorum:

  1. Arkadaşımızı tebrik ediyorum çok şanslıymış son dakikalarda katılmış ve şans ona gülmüş:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, kısmet işte. Herhangi bir sorun olmasın diye abime çektirdim gözlerini kapattırıp :)

      Sil
  2. Seda Akar tebrikler :) size de tekrar teşekkürler başka çekilişler de yapın ben kazanayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heheh :) Ben düşünüyorum ancak ondan önce Okuyan Kızlar Kulübü'nün çekilişleri arka arkaya olacak ve şuan devam eden çekilişler var facebook sayfamızda. Ulaşmak için sağdaki kelebek simgesine tıklayın :)) İyi şanslar

      Sil
  3. Ayy çok sevindim.Çok sağ olun bilgilerimi hemen yolluyorum. :)

    YanıtlaSil