8 Eylül 2013 Pazar

Aşk Tüm Zamanların İçinden Geçer Serisi Hakkında Genel Bir Yorum


Ve bir seri ve bir tur daha bitti... 

Yakut Kırmızı'da karakterleri tanıdık, bizi neler beklediğine dair fikir yürüttük ve maceranın kapısından içeri adım attık...

Safir Mavi'de aslında sır içerisinde sırlar olduğunu, kimseye güvenemeyeceğimizi, kaygan bir zeminde yürüdüğümüzü öğrendik. Gwendolyn'in gözünden Gideon'a baktık, aşık olduk -bazılarımız sinir oldu- , sonra Gwendolyn gibi Gideon'a güvenebileceğimizden emin olamadık... Ve hayalet James&Gargoyle Xemerius ikilisiyle dibine kadar güldük, eğlendik... 

Ve final Zümrüt Yeşil'di. Soluksuz bir macera başladı. Sır içerisindeki sırlar açığa çıktı, sır gibi görünüp sır olmayanları, sır olup sır gibi görünmeyenleri de gördük... Gwendolyn'le beraber attık bu adımları tabi. 

Her şeyin bittiği yerde Okuyan Kızlar Kulübü olarak harika bir seri okuduk diyoruz birbirimize... 


Yazarın kaleminin sade ve akıcılığına bayıldım. Biz de olan biteni, güvenip güvenemeyeceklerimizi Gwendolyn'le öğrendik. Bu nedenle her şeyi bilip karakterlerin öğrenmesini bekleyen o okuyucu gibi değil de, olayların içindeki kişi gibi hissettim... 

Kitapta aslında sır diye addedilen bazı şeyleri önceden tahmin edebilirsiniz. Mesela ben de, "Aaa, bu kesin bu var ya!" dedim, doğru da çıktı ama kitaptaki heyecanı öldürmedi çünkü hem karakterlerin tepkisini merak etmek mevzusu girdi işin içine. Hem de bu ufak sırlar asıl resmi hiç etkilemedi... 

Ben de dahil olmak üzere bazımız kitapları bitirmek için sabahladı çünkü hem keyif aldı, hem devamını merak etti... :) 

Son olarak şunu diyebilirim: 

Fantastik bir macera, komedi ve aşkı tek bir seride arıyorsanız , doğru yerdesiniz...

Katkılarından dolayı Pegasus Yayınları'na teşekkür ederiz... 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder