29 Ağustos 2013 Perşembe

Mimlenmişimmmm - Hemi de ilk kez! :)



Blog ikizim Kitap Tutkusu beni mimlemiş. Bu benim ilk mimim oluyor. Hakkat neden mimlemiyorsunuz arkadaşlar beni? :p

Sorular beni biraz huylandırdı, mimlendik derken fişlenmeyelim :p
Benim hakkımda cidden bir şeyler merak eden var mı merak ettim. 
Sorulara geçiyorum :) 


Ben Kimim? 

Cevaplaması en zor sorulardan biri aslında tüm felsefe ve insanlık tarihi boyunca:) Demografik bilgi vermek en doğrusu sanırım. 
Karlı ve soğuk bir aralık akşamı dünyaya gelmişim diye çok da başlara gitmeyeceğim tabi ki :p 22 yaşında, İstanbul'da yaşayan biriyim. Taze psikologum... 

Blogumun adı nereden geliyor?

Ben Her Neysem O kısmı temel kişilik özelliğimi tanımlıyor. Doğru veya yanlış, sadece kendi düşünce ve fikirlerimi yazıyorum... Kütüphanemden Kitap Manzaraları ise Nazım Hikmet 'in Memleketimden İnsan Manzaraları kitabından esinlenilme...



Blog açmaya nasıl karar verdim?

İlgi alanlarım çok geniş. Hemen her şeyi karşı deli bir öğrenme merakım var. Kitap okumak ise benim bir numaralı hobim ki hobi bile diyemem olmazsa olmaz tutkum. Ve çevremde bu tutkumu paylaşacak kimsem yoktu. Bu nedenle hem okuduğum kitapları unutmamak -bir tür arşiv tutmak-, hem de  bu tutkumu paylaşmak amacıyla blog açtım. Bana göre iyi de oldu, çok kaliteli insanlarla tanışmama vesile oldu... 

Kişiliğim?

Arkadaşlarımın sonradan bildirdiğine göre ilk tanışmada hep soğuk görünmüşümdür ama genelde esprili ve neşeli biriyimdir. Gerektiği konularda da ciddiyetimi takınmayı bilirim. Konuşkan ve aynı anda bir sürü işi bir arada yapmaya meyilli, yeni şeyleri denemeye bayılan ama alışkanlıklarından da kolay kolay vazgeçmeyen biriyim. Yakınımdakiler hep 'Hem bu kadar deli dolu , hem bu kadar aklı başında nasıl olunur?" derler ama doğru mu ve de iyi bir şey mi bilemeyeceğim :p

Hoşlandıklarım?

En başta kitap okumak geliyor. Rüya görmeyi çok severim. Ne kadar uçuk olursa olsun yeni şeyler denerim ( Yemek, İçecek, Gidilecek tuhaf yerler, Müzik...) , tuhaf bir zevk alırım bundan.  Dil öğrenmeye çalışmayı seviyorum. Akla gelen her şeyler ilgili defter tutarım. Saçmalamaya kaçmadan K-Pop ve K-Drama'yı çok severim. Anime ve Manga'lardan hoşlanırım. Genelde bu tuhaf hoşlantılarımı karşıdaki ilgilenmese bile heyecanla insanlara anlatırım :) Bir ara online oyunların (Fantasy MMORPG lerin) müdavimi ve aranılan insanıydım :) Kafamda kurgular oluşturup bir şeyler yazmayı da severim. Sanırım bu liste böyle uzar gider :) 

Hoşlanmadıklarım?

İki yüzlü, kibirli, çıkarcı, sinsi, insanları sevmem, asla da anlaşamam...
Super Junior'daki Siwon'u sevmem :p
Her türlü müziğe şans tanırım ama arabesk ve arabesk rapten hiç ama hiç hoşlanmam. Güneşle pek aram yoktur, direk güneş ışığından hoşlanmam. Sonbahar kış insanıyımdır. 

En Çok Sevdiğim Makyaj Malzemesi?

Makyajla pek aram yok. Yapacaksam çok hafif makyaj yaparım. Düğün makyajı tarzı Marshall'ın sponsor olduğu makyaj tipini hiç sevmem. Hafif ruj, Rimel, Eyeliner ve nadiren pudra bana yeter. En çok ruj -hafif olmak şartıyla- severim.

Çantamda olmazsa olmaz?

Cüzdan ve telefonla dünya gezilir :) Ama kitabım ve kulaklığım da olmadan asla! :)

En Son Okuduğum Kitap?

Okuyan Kızlar Kulübü'nün yeni tur serisinin ilk kitabı "Yakut Kırmızı" . Woaw diye tuhaf bir nida çıkarabiliyorum sadece ! :)

İkizime teşekkür ediyorum. İsteyen herkes alıp yapabilir arkadaşlar. Biraz daha fazla tanıdığınız benden umarım soğumamışsınızdır :p

4 yorum:

  1. İkizimmm <3 Çok güzel yazmışsın, eline sağlık! MCX!

    YanıtlaSil
  2. Çok tatlı,çok sıcak anlatmışsın kendini, dikkat ettimde bir çok ortak noktamız var, özellikle sevmediklerimiz :) sanırım bu bloga boşuna çekilmemişim, hep böyle samimi ve içten ol evren sana fazlasıyla iade eder zaten..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, çok pozitif birisiniz siz de. Tatlı yorumlarınızı seviyorum :)

      Sil