4 Temmuz 2013 Perşembe

Elveda! :'(


Merhabalar ve hoşçakalın...
Bu aslında bir ayrılık yazısı... 
Durun durun az daha dramatize edersem ağlayacağım sanırım :p
Şimdi anlatacaklarım muhtemelen zerrece umurunuzda olmasa da adet yerini bulsun diye söylemem gerekenlerden...

Bu akşamdan itibaren 10 gün kadar ortalarda olmayacağım. Hem ziyaret -tatil-, hem ticaret -kongre!- maksatlı İzmir'e gidiyorum.
Geldiğimde inşallah aynen devam edeceğimdir. Bakarsınız İzmir'de uslu bir çocuk olursam belki Pudra Tozu'nu bile görebilirim? :P 

Olay bundan ibaret yani canlarım. Ben kaçar... 
Ben yokken Multitap - Öpüşelim Barışalım dinleyin :p
Ve de beni özleyin anacımmm :)

P.S: Bu yazıları böyle renkli renkli yazmam bile aslında Pudra Tozu'na bir tür ışık yakış olarak düşünülebilir. Beni gidi yağcı :)

8 yorum:

  1. Güzel çok güzel gezmeler iyi tatiller diliyorum..
    Selam ve sevgilerle..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok ama çok teşekkürleeerr :) Sevgiler...

      Sil
  2. Hahahahah :)) İkizimmmmmm buluşunca araşıp konuşalım :))) SAğ salim git gel inşallah MCX!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süper olur canım :) Çok teşekkürler xo <3

      Sil
  3. hahahahaaaaaa:)))

    Yavrum cumartesi sınavım geçsin hemen buluşalım:) Ayıpsın

    YanıtlaSil
  4. Hahahaha :D Bİlmem düşünmem lazımmm <333

    YanıtlaSil